Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
Dynaudio BM 15A to rewolucyjny monitor bliskiego pola oferujący wyjątkową jakość i możliwości brzmieniowe.
Dzięki szerokiemu pasmu przenoszenia i nisko schodzącemu basowi BM 15A świetnie sprawdzi się w studiach komercyjnych i projektowych oraz postprodukcji.
BM 15A to relatywnie duży, 2-drożny monitor aktywny zbudowany w oparciu o duży głośnik nisko-średniotonowy o średnicy 240 mm (10 cali), specjalną wersję kopułki wysokotonowej Dynaudio ESOTEC oraz elektroniczna zwrotnicę linearno-fazową poprzedzającą podwójny wzmacniacz mocy wykonany na dyskretnych elementach MOSFET.
Driver wysokotonowy ESOTEC zachowuje swoje parametry nawet przy 1000-watowym pobudzeniu, natomiast 240-milimetrowy głośnik basowy jest znany na całym świecie dzięki aluminiowej cewce o średnicy 100 mm (4 cali), która jest stosowana w wielu 12-calowych głośnikach dzięki swoim właściwościom mocowym i termicznym.
Zastosowane układy elektroniczne zapewniają kompleksową ochronę głośników przed ich uszkodzeniem przy zachowaniu jak najlepszej odpowiedzi na pobudzenia impulsowe (transjenty). Monitor BM 15A został zamknięty w obudowie bas refleks wentylowanej z przodu, zapewniającej dynamiczny i odpowiednio nasycony małymi częstotliwościami bas.
Krawędzie obudowy zostały zaokrąglone w celu redukcji odbić i poprawy jakości uzyskiwanego brzmienia.
Pasmo przenoszenia: 30 Hz – 21 kHz (+/-3 dB),
Maks. SPL dla pary: >124 dB RMS długoterminowe mierzone w odległości 1 m (IEC Long Term),
Maks. SPL 5.1: >125,5 dB RMS długoterminowe mierzone w odległości 2 m (IEC Long Term),
Poziom wejściowy umożliwiający uzyskanie 85 dB SPL w odległości 1 m (+4/-10): -18 dBu RMS / -34 dBu RMS,
Poziom wejściowy umożliwiający uzyskanie maks. SPL w szczycie (+4/-10): +16 dBu Peak / -1 dBu Peak,
Pobór mocy: średnio 40 W, maks. 300 W,
Wzmacniacze mocy: – 200 W dla głośnika nisko-średniotonowego, – 100 W dla głośnika wysokotonowego,
Częstotliwość rezonansowa: 39 Hz,
Wewnętrzna objętość obudowy: 27,5 litra,
Dodatkowe układy: bas refleks,
Częstotliwość podziału zwrotnicy: 1 800 Hz,
Nachylenie zboczy zwrotnicy: 30 dB/okt.,
Głośnik wysokotonowy: 28-milimetrowa (1,1 cala) kopułka Esotec chłodzona ferrofluidem z aluminiową cewką i koszem,
Głośnik nisko-średniotonowy: średnica 24 cm, membrana polipropylenowa, aluminiowa cewka o średnicy 100 mm,
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.