A-Designs HAMMER 2

  • Net Price: 11,373.98 zł 13,990.00 zł
  • szt.
    Out of stock
  • Credit Agricole Raty, Payment in cash, Payment via bank transfer, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Check installments
  • Oblicz_raty_duckblue

The product is shipped within 24 hours.

We complete the order within 24 hours.

The product is covered by a one-year warranty.

You can return the product within 14 days.

A-Designs HAMMER 2

2-kanałowy korektor lampowo-tranzystorowy, 3 pasma, skokowe potencjometry podbicia i cięcia, technologia floating Q [dynamicznie reagujący zakres korygowania częstotliwości], filtry low-cut, high-cut oraz bypass, lampy wyjściowe 12AT7 bez transformatora

 

Światowej klasy dźwięk – niezwykle łatwy w użyciu

Jednym z najbardziej chwalonych dzieł A-Designs w zakresie rzeźbienia dźwięku jest HAMMER 2, podwójny monofoniczny, trójpasmowy korektor, który najlepiej sprawdza się na głównych wyjściach miksera, ale jest również znakomitym narzędziem do trackingu. Jest to jedno z niewielu narzędzi audio, które poprawiają dźwięk, kiedy po prostu przepuszczany jest przez nie sygnał. Dzieje się tak po części dzięki genialnemu systemowi filtrowania, który przepuszcza bardzo muzyczne lampowe harmoniczne drugiego rzędu, jednocześnie eliminując niepożądane szumy – po prostu jest to cieplutki kocyk, którego potrzebuje Twój DAW. Potrafi dodać pięknego „powietrza” do wokali i porządnego punchu do instrumentów, nadaje również odpowiedniej tekstury całemu miksowi; ponadto główną zaletą jego innowacyjnej konstrukcji jest to, że nawet jak będziesz dociskał go do granic możliwości to jest niemożliwe, aby brzmiał źle.

HAMMER 2 nie może być prostszy w obsłudze. Jego ogólny zakres częstotliwości obejmuje od 30 Hz do 40 kHz. Każdy kanał posiada sześć krokowych pokręteł: trzy pokrętła wyboru częstotliwości (Lo, Mid, Hi), które umożliwiają łatwe przywoływanie ustawień. Każdemu z tych parametrów towarzyszy pokrętło wzmocnienia zapewniające płynną regulację wzmocnienia lub odcięcia o 12 dB. Każde pasmo ma wybieralną środkową częstotliwość i każde z nich zachodzi na kolejne pasma w taki sposób, aby zapewnić płynne przejście pomiędzy nimi. Każdy kanał posiada również indywidualne przełączniki dla EQ In / Out, a także Lo Cut (84Hz) i Hi Cut (8kHZ), filtry, które pozwalają inżynierom wykonywać praktyczne zadanie z użyciem korektora, będąc jednocześnie w stanie wykorzystać pełną moc trzech pasm Hammera. Z założenia jest to korektor szerokopasmowy, w którym parametr (Q) w HM2 EQ jest samoregulujący (zmienny), w oparciu o kombinację ilości zastosowanego gainu oraz dynamiki i częstotliwości podanego materiału.

Unikalna cecha Q, które „płynie wraz z muzyką” jest jednym z kluczy do niesamowitego brzmienia i jest kolejnym powodem, dla którego trudno jest sprawić, by Hammer zabrzmiał źle przy jakimkolwiek ustawieniu częstotliwości lub gainu. Innowacyjny lampowy obwód filtrujący, para starannie dobranych lamp 12AT7 (oferujących najbardziej spójną kontrolę ze wszystkich lamp) i niestandardowy, wytrzymały toroidalny transformator mocy dodają ostateczny szlif do ścieżki sygnału.

Podobnie jak jego bliźniak – kompresor A-Designs „Nail” – Hammer jest wyposażony w czarną, specjalnie frezowaną i szczotkowaną płytę przednią ze specjalnie frezowanymi aluminiowymi pokrętłami sterującymi, wytrzymały przełącznik mocy Carling oraz dużą niebieską lampkę wskazującą czy urządzenie jest aktualnie uruchomione – ogólnie rzecz biorąc jest to oszałamiające połączenie współczesnej wersji stylu retro, który zwraca na siebie uwagę.
Hammer to inspirujące urządzenie, którego charakter brzmieniowy znaczy o wiele więcej niż suma jego komponentów. Idealnie sprawdzi się w trackingu lub jako efekt insertowy na poszczególnych kanałach, jest to pełnozakresowe urządzenie wykańczające dla sub-miksów i wyjść głównych. W końcu jaki zestaw narzędzi audio byłby kompletny bez Hammera?

 

Specyfikacja:

  • Światowej klasy korektor, trzypasmowy, dual-mono, lampowy / hybrydowy,
  • Zaprojektowany, aby brzmiał bardzo muzycznie dla większości funkcji EQ, zwykle spotykanych w drogim sprzęcie do masteringu,
  • Płynny, super-wierny korektor, odpowiedni do bardzo zaawansowanych zastosowań,
  • Pięknie brzmiące, modelowanie EQ, o szerokim działaniu, nie wpływa negatywnie na brzmienie działając nawet na przestrzeni wielu oktaw,
  • Czyste wysokie częstotliwości z dużą ilością powietrza,
  • Ciepły i przejrzysty, wysokiej jakości dźwięk,
  • Krokowa regulacja podbicia i cięcia,
  • Stałe ustawienia częstotliwości z bardzo muzycznymi nakładającymi się pasmami i zmiennym „Q”,
  • Filtry dolnoprzepustowe i górnoprzepustowe oraz bypass,
  • Lampy wyjściowe 12AT7 bez transformatora,
  • Specjalnie frezowane aluminiowe gałki i płyta przednia z przełącznikami EQ in / out, low-cut i high-cut,
  • Wytrzymały włącznik Carling,
  • Odpowiedź częstotliwościowa: -3 dB przy 5 Hz i 40 kHz,
  • Poziom szumów -94 dBm przy przepustowości 30 kHz,
  • Wzmocnienie niskich częstotliwości: + 12dB; cięcie: -12dB,
  • Wzmocnienie średnich częstotliwości: + 12dB; cięcie: -12dB,
  • Wzmocnienie wysokich częstotliwości: + 12dB; cięcie: -12dB,
  • Przełącznik niskich częstotliwości: 30 Hz / 50 Hz / 100 Hz / 150 Hz / 200 Hz / 300 Hz / 400 Hz / 470 Hz filtr półkowy 560 Hz przy 30/60/125,
  • Przełącznik średnich częstotliwości: 125 Hz / 175 Hz / 250 Hz / 500 Hz / 800 Hz / 1,2 kHz / 1,6 kHz / 2 kHz / 2,7 kHz 3,3 kHz / 3,9 kHz / 4,7 kHz,
  • Przełącznik wysokich częstotliwości 1,8kHz / 2,5kHz / 3,5kHz / 5kHz / 7,5kHz / 10kHz / 15kHz / 20kHz / 40kHz filtr półkowy przy 4,8k / 12,5k / 30k,
  • Filtr dolnozaporowy: 84 Hz,
  • Filtr górnozaporowy: 8 kHz,
  • Przepustowość (Q): zmienna,
  • Zniekształcenia THD: > .08 przy 1 kHz,
  • Wymagania dotyczące zasilania: 100/120/230 VAC – 42 W,
  • Wymiary: (szer. X wys. X gł.) 48 cm x 9 cm x 25,5 cm,
  • Waga: 4,5 kg,
  • Waga przesyłki: 5,6 kg