The product is shipped within 24 hours.
We complete the order within 24 hours.
The product is covered by a one-year warranty.
You can return the product within 14 days.
ASM Hydrasynth Desktop
HYDRASYNTH Desktop / Rack posiada ten sam wspaniały silnik brzmieniowy co HYDRASYNTH Keyboard. Ten silnik brzmieniowy jest wręcz wymarzony zarówno dla projektantów dźwięku, jak i koncertujących muzyków. Został on zaprojektowany z myślą o maksymalnej wszechstronności. Jednocześnie interfejs użytkownika umożliwia szybką edycję patchy przy minimum przewijalnia stron menu i z wykorzystaniem wielu skrótów usprawniających obsługę.
Przy wykorzystaniu zaawansowanego silnika syntezy wavetable, 3 oscylatorów, dwóch Mutatorów i 2 filtrów, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle, możliwości generowania brzmień są niezrównane.
Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, Hydrasynth Desktop / Rack posiada 24 polifoniczne, czułe na siłę docisku pady, dzięki czemu można grać na urządzeniu bez konieczności podłączania klawiatury lub innego kontrolera. Wiele trybów układu padów, jak również łatwo dostępne tryby skal sprawiają, że tworzenie muzyki na Hydrasynth Desktop / Rack jest wyjątkowo proste.
Hydrasynth Desktop / Rack wyposażony jest w uchwyty do montażu w standardowym racku 19″.
Jednym z problemów z wieloma syntezatorami typu desktop lub rack jest to, że zazwyczaj aby móc na nich grać, trzeba je podłączyć do zewnętrznego kontrolera. Ideą stojącą za posiadaniem sprzętu w wersji rack lub desktop, który można umieścić w dowolnym miejscu, jest to, że nie stoi on gdzieś pod ręką, tylko dalej. To jest w porządku, dopóki nie chcesz zacząć edytować brzmienia lub ustawiać go w czasie rzeczywistym. Następnie szukasz sposobu, aby na nim zagrać.
W związku z tym dodano 24 polifoniczne pady wrażliwe na nacisk, które pozwalają na granie na syntezatorze. Dzięki różnym układom padów i skal do wyboru gra na Hydrasynth Desktop jest wyjątkowym doświadczeniem muzycznym.
Możliwości generowania brzmienia są sercem każdego syntezatora.
Trzy oscylatory dają wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych.
Wavemorphing to funkcja, którą zazwyczaj można znaleźć w syntezatorach z fabrycznie ustawionymi tablicami wavetable. Tworzenie własnych tablic jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable oscylatory 1 i 2 w syntezatorze HYDRASYNTH posiadają tryb WAVELIST. Ten tryb pozwala ci wybrać 8 przebiegów z banku 219 fal, ułożyć je w takiej kolejności, w jakiej chcesz, a następnie przechodzić z jednego do drugiego.
Oscylatory 1 i 2 są kierowane do MUTATORÓW. Mutatory pozwalają na modulowanie i kształtowanie dźwięku na nowe (i stare) sposoby.
Każdy MUTANT pozwala na wybór jednego z następujących procesów:
Mutant w trybie FM i Sync może również generować własne przebiegi, dzięki czemu nie musisz używać innego oscylatora… Oczywiście routing jest elastyczny, więc jeśli chcesz, możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modulacji.
Sygnał 3 oscylatorów jest podawany do miksera razem z generatorem szumu i modulatorem pierścieniowym.
Mikser umożliwia miksowanie poziomów oraz ustawienie panoramy sygnału wejściowego.
Istnieje możliwość ustawienia poziomu wysyłki sygnałów z każdego źródła do filtrów 1 i 2.
Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia najwyższą wszechstronność.
Jeśli oscylatory i generatory tonów są sercem syntezatora, to filtry są jego duszą.
Pierwszy filtr posiada 16 różnych modeli do wyboru, dając ci wiele możliwości dostosowania brzmienia do twoich potrzeb.
Drugi filtr, 12 dB na oktawę, ma płynne przemiatanie w zakresie albo dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy albo dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy, podobnie jak w klasycznym filtrze SEM.
Pięć generatorów wolnych przebiegów (LFO)… TAK, 5.
Podobnie jak silnik brzmieniowy syntezatora HYDRASYNTH, również LFO nie są zwyczajne.
LFO posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie patternów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania własnego brzmienia.
Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru.
Wszystkie LFO posiadają delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, ustawianie fazy początkowej, tryb one-shot (dzięki czemu mogą działać jak obwiednie) oraz synchronizację BPM.
Pięć obwiedni DAHDSR… TAK 5.
Zaawansowany silnik brzmieniowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Obwiednie posiadają 6 faz: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release.
Czas dla poszczególnych faz obwiedni może być ustawiany w sekundach lub w podziałach rytmicznych, dając obwiednie, które są zsynchronizowane z utworem.
Obwiednie można również zapętlić, aby tworzyły LFO, których kształt może być sterowany napięciowo w matrycy modulacji.
Obwiednie mogą być dodatkowo wyzwalane z wielu źródeł (po aktualizacji 1.5)
Możliwości modulacji w Hydrasynth są nieograniczone.
Dzięki 32 definiowanym przez użytkownika trasom modulacji będziesz miał wiele sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 celów modulacji.
Prawie wszystko w silniku syntezatora może być celem modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator.
Punkty matrycy modulacji mogą również stać się celami modulacji.
Źródła i cele modulacji obejmują również złącza CV Mod In i Out oraz komunikaty MIDI CC
Arpeggiator pozwala na tworzenie standardowego arpeggia nutowego, ale posiada również możliwość tworzenia arpeggia frazowego. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE pozwalają na wygenerowanie innych układów rytmicznych o pewnej dozie losowości, co pozwoli na wprowadzenie trochę życia i spontaniczności do twojego wykonania.
Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie, że używasz LFO, obwiedni, polifonicznego aftertouch lub kontrolera wstęgowego do modyfikowania arpeggiów w czasie rzeczywistym.
Syntezator wyposażony jest w standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale HYDRASYNTH sięga jeszcze głębiej i pozwala na użycie interfejsów CV/GATE do integracji syntezatora ze światem modularnym.
Obsługuje on standardowe napięcia dla modularów Eurorack, standard Buchla 1,2V na oktawę, jak również niektóre z japońskich urządzeń V>Hz. Wejścia i wyjścia MOD pozwalają na modulację od DC do pełnego zakresu audio, rozszerzając możliwości modulacji.
Manipulatory znajdujące się w sekcji Main System służą do poruszania się po patchach, konfiguracji ustawień systemu i wyświetlania parametrów takich jak obwiednie, kształty fal i filtry na ekranie OLED.
Przyciski Init i Random pozwalają na odpowiednio zainicjalizowanie lub zapewnienie losowości patcha lub konkretnych modułów poprzez ich wciśnięcie i przytrzymanie wraz z przyciskiem wyboru modułu.
Naciśnięcie przycisku HOME powoduje powrót do nawigacji po patchach w prosty i łatwy sposób.
Sekcja Master Control jest miejscem, w którym odbywa się cała edycja parametrów, nadawanie nazw patchom i obsługa Makr.
Dzięki zastosowaniu ekranów OLED, enkoderów o wysokiej rozdzielczości z pierścieniami LED oraz 8 przycisków sekcja ta została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić ci odpowiednie informacje zwrotne na temat tego, co się dzieje.
Parametry VOICE dają ci dostęp do ustawień trybów gry, mikrostrojenia, analogowego feelingu, panoramy głosów i wielu innych funkcji.
Makra zostały stworzone po to, aby umożliwić użytkownikowi zaawansowaną kontrolę nad silnikiem brzmieniowym podczas występów na żywo.
8 przypisywalnych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 celów. Całkowite przekształcenie dźwięku może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu pokrętła.
Hydrasynth wyposażony jest w 5 banków po 128 patchy. Do stworzenia 256 fabrycznych patchy zatrudniono jednych z najlepszych twórców brzmień.
Znalezienie interesującego cię patcha i przeszukiwanie biblioteki jest łatwe dzięki przeglądarce (BROWSER). Z kolei aplikacja Patch Manager na komputery PC/Mac pozwala również na łatwe przenoszenie patchy w celu uporządkowania ich w dowolnej kolejności, jak również załadowanie nowej biblioteki brzmień w przyszłości.
Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty pre- i post- oferują kilka unikalnych sposobów na obróbkę dźwięku.
Delaye i pogłosy wzorowane są na najpopularniejszych efektach na rynku.
Efekty są doskonałym sposobem na uzupełnienie twojego brzmienia bezpośrednio w instrumencie.