The product is shipped within 24 hours.
We complete the order within 24 hours.
The product is covered by a one-year warranty.
You can return the product within 14 days.
WA-MPX to autentyczna reprodukcja taśmowego lampowego preampu, który zdefiniował ciepłe analogowe brzmienie wczesnego rock’n’rolla. Preamp dostarcza 300V czystej mocy i 90dB lampowego gainu. W trakcie złotej ery nagrań na taśmę, oryginalny przedwzmacniacz lampowy typu 351 stał się królem studiów nagraniowych i znalazł swoje miejsce w łańcuchu sygnału w trakcie nagrań takich artystów jak Elvis Presley, Bing Crosby, Les Paul, Nat King Cole i Roy Orbison. Z tego klasycznego brzmienia wciąż korzystają także współcześni producenci tacy jak np. Steve Albini. WA-MPX autentycznie reprodukuje analogowe brzmienie oryginału, dzięki komponentom premium, prawdziwie oryginalnemu obwodowi i możliwości wyboru poziomu saturacji taśmy, to wszystko pozwoli dodać do Twoich nagrań vintage’owe ciepło i kolor.
WA-MPX jest ręcznie montowany w 100% z elementów dyskretnych. Każdy kanał posiada 3 lampy, które pozwalają osiągnąć 90dB gainu, kiedy włączony jest przycisk high gain. Specjalnie zaprojektowane transformatory CineMag o dużym rdzeniu, zamontowane na wejściu i wyjściu, dają każdemu z kanałów natężenie na poziomie 300v. WA-MPX posiada mocną metalową obudowię z frontem z szczotkowanego aluminium, gałki w stylu vintage, podświetlane na bursztynowy kolor mierniki VU. Wszystko to, w połączeniu z tradycyjnymi technikami inżynieryjnymi, dostarcza legendarne brzmienie wprost z taśmowej ery nagrań w bardzo korzystnej cenie. Każdy WA-MPX przechodzi drobiazgową kontrolę jakości i jest testowany w siedzibie Warm Audio w Austin w Teksasie.
Jako lampowy preamp mikrofonowy klasy premium WA-MPX dostarcza szeroki zakres analogowych brzmień od czystego i przejrzystego dla cichszych źródeł, po bogatsze, przesterowane dźwięki, wtedy kiedy lampy są pchane do granic swoich możliwości. WA-MPX posiada kilka bardzo ważnych funkcji, które spełnią oczekiwania każdego współczesnego profesjonalisty wśród nich są: zmiana impedancji wejściowej, zasilanie Phantom +48, odwrócenie polaryzacji oraz kontrola nad gainem wejścia i wyjścia. Dodatkowo sprzęt posiada filtr hi-pass 80Hz, który pomaga poradzić sobie z niepożądanymi niskimi częstotliwościami, a także filtr low-pass 2kHz, który usuwa niechciane wysokie częstotliwości. Klasyczne, wśród sprzętów Warm Audio, pokrętło „tone” zmienia impedancję transformatora wejściowego co dodaje ekstra analogowego koloru. Przełącznik „high gain” dodaje 20dB lampowego gainu co pozwala WA-MPX dotrzeć aż do 90dB – jest to bardzo użyteczne przy mikrofonach z mniejszym poziomem wyjściowym, takimi jak mikrofony wstęgowe. Przełącznik Tape Saturation uruchamia dyskretny obwód, który dodaje naturalnej kompresji, zniekształceń harmonicznych i skupionego filtrowania brzmienia, co skutecznie pozwala emulować dźwięk taśmowych maszyn nagrywających, które działały w 15IPS, co dodawało przyjemnych niedoskonałości do nagrania. Jest szczególnie użyteczne, kiedy pracujesz na gotowym materiale podczas miksu i masteringu.
WA-MPX to coś o wiele więcej niż preamp z analogową wibracją, to absolutnie elastyczny i potężny przedwzmacniacz lampowy.
Lampy premium 12AX7 i 12AU7
Dzięki zastosowaniu trzech lamp premium, dwóch 12AX7 i jednej 12AU7 na kanał, WA-MPX dostarcza duży headroom i bogate w harmoniczne analogowe brzmienie dostępne jedynie w najbardziej nieosiągalnych cenowo lampowych preampach na rynku.
Zrobiony w Ameryce transformator CineMag
Historia firmy CineMag zaczęła się w latach 40 XX w. Wtedy właśnie zaczęli produkować transformatory do największych klasyków sprzętu audio poprzedniego stulecia. Transformatory wyjściowe o dużym rdzeniu CineMag w WA-MPX są specjalnie zaprojektowane. Ten specjalny transformator został zrobiony w Ameryce wg przyjętych standardów jakości. Wielki headroom oraz kolor jaki dodają te transformatory, świetnie współgrają z lampami w środku WA-MPX