A-Designs HM2 NAIL

  • Net Price: 11,373.98 zł 13,990.00 zł
  • szt.
    Out of stock
  • Credit Agricole Raty, Payment in cash, Payment via bank transfer, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Check installments
  • Oblicz_raty_duckblue

The product is shipped within 24 hours.

We complete the order within 24 hours.

The product is covered by a one-year warranty.

You can return the product within 14 days.

A-Designs HM2 NAIL

2-kanałowy kompresor/limiter, konstrukcja lampowo-tranzystorowa, tryby stereo link i dual mono, pokrętło mix dla poziomu sygnału Wet/ Dry, przełącznik redukcji wzmocnienia dla mierników, symetryczne wyjścia XLR, zmienne Ratio z samoregulacją

 

Konstrukcja hybrydowa lampowa i solid state • Nieskończone możliwości kształtowania dźwięku

A-Designs NAIL to jeden z najbardziej muzycznych, a jednocześnie transparentnych kompresorów, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Posiada starannie dobrane obwody lampowe i komponenty z najwyższej półki, wyselekcjonowane w taki sposób, aby jak najlepiej uzupełniać i wzbogacać szeroką paletę najnowocześniejszych narzędzi do nagrywania i miksowania. Nail na stałe pozostanie przypięty do głównych wyjść Twojej konsoli mikserskiej albo będzie dodawał analogowego ciepła w Twoim DAW’ie.

Chociaż potrafi dodać charakteru do każdego dźwięku, to może również pracować w tle, bardzo subtelnie kontrolując dynamikę; i, w przeciwieństwie do większości kompresorów, w ten „GWÓŹDŹ” (NAIL), można uderzyć naprawdę mocno, bez ściągania górnego pasma w dół.

Możliwość przełączania z stereo link na dual mono sprawia, że jest to również doskonały kompresor do trackingu; lub, w przypadku miksu stereo w trybie dual mono możemy zastosować różne ustawienia po każdej stronie, co przyczyni się do poszerzenia dźwięku w miksie.

Unikatowa kombinacja Treshold, Hard Threshold i filtra umożliwia precyzyjną kontrolę nad wielkością kompresji, poziomem, na którym zostanie uruchomiona i częstotliwościami, powyżej których będzie działać. Nie ma potrzeby kontrolowania parametru ratio – jest samoregulowany w sposób ciągły w odpowiedzi na podany materiał. Przy wyłączonym Hard Threshold, Threshold zwiększa redukcję wzmocnienia (jak LA2A), potencjometry attack i release nie robią zbyt wiele, a NAIL staje się wzorem prostoty – ustaw jego treshold i wzmocnienie i pozwól mu użyć swojej magii.

Włączony Hard Threshold daje Ci większą kontrolę i otwiera świat możliwości kształtowania kompresji / obwiedni. Podobnie jak hard knee tradycyjnego kompresora, Hard Threshold działa w połączeniu z filtrem – zmiennym HPF z możliwością ciągłego dostrajania od 8 Hz do 250 Hz. Po przekroczeniu Hard Threshold, NAIL zastosuje żądaną kompresję powyżej wybranej częstotliwości i mniejszą do częstotliwości poniżej, zapobiegając uruchamianiu się niechcianej kompresji przez częstotliwości basów o wyższej energii oraz tłumienia całego miksu. Filtr może być również użyty do uwydatnienia niskich częstotliwości w muzyce z mocnym basem bez utraty kontroli nad spektrum częstotliwości całego miksu, jak to często potrafi robić wielopasmowy kompresor.

Pozostałe stale zmienne elementy sterujące HM2 – Attack, Release i Gain – działają zgodnie z oczekiwaniami; jednak działanie Attack i Release zależy od ustawień parametru Hard Threshold. Attack i Release reagują także dynamicznie na podany materiał źródłowy, co czyni urządzenie bardziej elastycznym i muzycznym niż inne z tradycyjnymi konstrukcjami obwodów attack/release, które „pasują do wszystkiego”. Inne przełączalne funkcje obejmują wejście / wyjście do szybkiego porównania A / B; Włączanie / wyłączanie Stereo Link; oraz możliwość przełączania podwójnego miernika LED NAIL (wybrany ze względu na jego ultraszybką reakcję i dobrą widoczność w zaciemnionym pokoju kontrolnym) z redukcji wzmocnienia na kontrolę poziomu. Kolejną niesamowicie fajną funkcją NAIL jest pokrętło Mix, które zapewnia płynną kontrolę między sygnałem bezpośrednim (suchym) a skompresowanym, umożliwiając zastosowanie równoległej kompresji do sub-miksu bez utraty dwóch kanałów aux send/return lub kanałów miksera. Możliwość łatwego zmniejszenia ilości stosowanej kompresji bez zmiany ustawień lub brzmienia kompresora jest niewiarygodnie przydatna – zagadką jest to dlaczego więcej kompresorów jej nie ma.

Niezależnie od tego, czy chodzi o przejrzystą kontrolę dynamiki podczas wprowadzania ścieżek do DAW lub konsoli analogowej, miażdżenia dźwięków, aby nadać im więcej charakteru, czy też wykańczaniu ostatecznego miksu… A-Designs HM2 Compressor trafia w sedno!

 

Specyfikacja:

  • Hybrydowa konstrukcja tranzystorowo-lampowa łączy wysoką wydajność z bogatym dźwiękiem,
  • Podwójny kanał z przełączanym stereo link lub trybami dual mono,
  • Pokrętło mix pozwala pozwala kontrolować poziom sygnału wet/dry podczas stosowania kompresji równoległej,
  • Hard Treshold i filtr umożliwiają wybór stopnia kompresji i częstotliwości (do 250 Hz), aby zapobiec „ściąganiu” miksu przez energię niskich częstotliwości,
  • Otrzymał nagrodę „Mix Certified Hit” od magazynu Mix,
  • Gałki z aluminium frezowanego na zamówienie,
  • Panel przedni z aluminium frezowanego na zamówienie,
  • Wskaźniki LED przełączane na stereo,
  • Przełącznik redukcji wzmocnienia dla mierników,
  • Montaż w racku 2U,
  • Symetryczne wyjścia XLR,
  • Włącznik zasilania firmy Carling,
  • Rubinowy wskaźnik mocy,
  • Odpowiedź częstotliwościowa: 3 Hz – 50 kHz,
  • Szum: -89 dBu,
  • Wejście symetryczne: XLR,
  • Wyjście symetryczne: XLR,
  • Przesterowanie: + 20 dbu,
  • Filtr: Wył. – 8 Hz (punkt początkowy) – 250 Hz,
  • Izolacja kanałów przy 1 kHz: 90 dB,
  • Zmienne Ratio: samoregulujące,
  • Mix (direct/compression): kompletny bypass/kompletna kompresja,
  • Wymagania dotyczące zasilania: 120/230VAC – 23 W,
  • Wymiary: 48 cm x 9 cm x 25,5 cm (szerokość x wysokość x głębokość),
  • Waga: 4,5 kg,
  • Waga przesyłki: 5,7 kg