Empirical Labs Mike-e Model EL-9

  • Add feedback:
  • Manufacturer: Empirical Labs
  • Manufacturer's code: 854682006061
  • Availability: None None

  • Price history
    The lowest price 30 days before the discount: 9,700.00 zł gross
  • Net Price: 6,991.87 zł 8,600.00 zł
  • pcs.
    Out of stock
  • Credit Agricole Raty, Payment in cash, Payment via bank transfer, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Check installments
  • Oblicz_raty_duckblue

The product is shipped within 24 hours.

We complete the order within 24 hours.

The product is covered by a one-year warranty.

You can return the product within 14 days.

Mike-E firmy Empirical Labs jest nowoczesnym cyfrowo regulowanym przedwzmacniaczem mikrofonowym wypełnionym niespotykanymi elementami, by ocieplić lub wygładzić brzmienie, wraz z doskonałym kompresorem/ limiterem.

Mike-E oferuje niesamowity kilkakrotnie przekształcony mikrofonowy preamp, którego poziom szumienia jest zdecydowanie poniżej własnego poziomu szumów dowolnego mikrofonu.  Jedyna w swoim rodzaju sekcja „CompSat” to kompresor bezstratny i układ nasycenia, która dostarcza wszechstronnego ubarwienia, kolorytu i klasycznej kompresji KNEE.

Sekcja CompSat dzieli się na cztery sekcje:

  • Saturator – jest to wielostopniowy obwód z funkcją soft clip. Na niższych poziomach na sygnał wpływa saturacja triodowa. Wraz ze wzrostem poziomu, wartości szczytowe są mocniej wyrównywane dzięki kolejnemu niespotykanemu układowi obcinającemu (clip circuit), który zawiera półprzewodnik germanowy. Lampka LED o nazwie “BAD!” ostrzega przed ostrzejszym, „niemuzycznym” obcinaniem.
  • Kompresor – jest to bezstratny obwód kompresora/ limitera, który pozwala na kontrolę ataku i zwolnienia dla łatwej powtarzalności. Regulujesz stopień kompresji używając pokrętła DRIVE, które reguluje poziom wchodzący do kompresora. Jest podobne do Distressora, ale ma pewne cechy wyróżniające, w tym dużo dłuższy czas ataku i dodatkowe układy elektryczne.
  • Emphasis (Nacisk) – Emphasis to właściwie dwa obwody, które otaczają kompresor i układ nasycenia, tak jak to jest pokazane w blokowym wykresie. Pre-emphasis zwiększa wysokie częstotliwości przed kompresorem i układem nasycenia a funkcja soft clip działa wcześniej niż normalnie,
  • Mix control – nowoczesny inżynier nagrań często sięga do techniki miksowania sygnału skompresowanego i nieskompresowanego. Może to często pomóc utrzymać funkcję transient i skalę dynamiki podczas ulepszania szczegółów niskiego poziomu.

Siedem obwodów Mike-E:

  1. Mikrofonowy przedwzmacniacz z bardzo niskim poziomem szumów i stopniową regulacją wzmocnienia.
  2. Wbudowany „Direct box” zwany „Inst in” oferuje niespotykany przester, poziom szumów oraz pasmo przenoszenia przy przedwzmacnianiu instrumentów.
  3. „Podkolorowany” 80Hz filtr górnoprzepustowy naśladuje ciepłą niską częstotliwość rodem z naszych ulubionych klasycznych equalizerów.
  4. Zmiana fazy służy do odwrócenia sygnału dźwiękowego o 180 stopni.
  5. CompSat oferuje zarówno muzyczny kompresor/ limiter, jak i unikalny układ nasycenia przypominający kasetowy.
  6. Wysokoczęstotliwościowy system emphasis wygładza„kolizje” wysokich częstotliwości.
  7. Mix control pozwala na mieszanie skompresowanych/ nasyconych sygnałów z sygnałami „suchymi” (nieprzetworzonymi).