Warm Audio WA-412

  • Add feedback:
  • Manufacturer: Warm Audio
  • Manufacturer's code: 638142859295
  • Availability: Exists Exists

  • Price history
    The lowest price 30 days before the change: 5,350.04 zł gross
  • Net Price: 4,438.39 zł 5,459.22 zł
  • szt.
  • Credit Agricole Raty, Payment in cash, Payment via bank transfer, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Check installments
  • Oblicz_raty_duckblue

The product is shipped within 24 hours.

We complete the order within 24 hours.

The product is covered by a one-year warranty.

You can return the product within 14 days.

Przedstawiamy WA-412 – 4-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy

WA-412 zapewnia 4 kanały preampów z klasycznych amerykańskich konsolet, umieszczone w eleganckiej formie rack 1U. Typ tego przedwzmacniacza często określany jest jako „brzmienie rock 'n’ rolla” dzięki mocnym, energicznym basom oraz gładkiej i otwartej górze. Stosunek ceny do jakości WA-412 dla doświadczonego realizatora studyjnego, który w ciągu swojej kariery prawdopodobnie zapłacił o wiele więcej za preampy tego typu, może być niepojętny. WA-412 ma wszystko, czego można by oczekiwać, wyposażony jest we w pełni dyskretny, wymienny 6-stykowy wzmacniacz operacyjny i specjalnie nawijane transformatory: wejściowy i wyjściowy Altran USA. Jeśli szukasz kilku kanałów światowej klasy brzmienia za przystępną cenę, to WA-412 jest właściwym wyborem dla Ciebie.

 

Inspiracja WA-412

Kiedy lata temu zacząłem realizację sesji w studiu, chciałem mieć więcej kanałów z wysokiej jakości przedwzmacniaczami mikrofonowymi. Mogłem sobie pozwolić na używanie w moim studiu tylko jednego lub dwóch naraz, co nigdy nie wystarczało do nagrania całego zespołu lub perkusisty. Dobrze wiedziałem, że sygnałów, które nie zostały dobrze nagrane na wejściu, nie da się później odratować, ale ograniczał mnie budżet, więc wiele rzeczy było nagrywanych przez preampy słabiej jakości.  Gdyby WA-412 był wtedy dostępny, to pewnie nie musiałbym zadowalać się brzmieniem niskiej jakości. WA-412 został stworzony „dla ludzi” i wierzymy, że będzie intensywnie używany w wielu profesjonalnych i domowych studiach. – Bryce Young (założyciel)

 

Główne cechy:

WA-412 ma wszystkie cechy i funkcje, których można oczekiwać od tego typu preampu… a nawet więcej. Każdy kanał zawiera regulację poziomu sygnału wyjściowego, co zapewnia precyzyjną regulację i daje możliwości kreatywnego kształtowania struktury wzmocnienia. Dodaliśmy także przełącznik Tone (impedancja transformatora wejściowego) na każdym kanale, który daje wybór między ciepłem i energicznym brzmieniem klasycznej konsolety, a brzmieniem bardziej otwartym i neutralnym.

 

Lepsze podzespoły

Każdy kanał wykorzystuje w pełni dyskretny, 6-stykowy wzmacniacz operacyjny, który można wymienić na inny opamp. Dyskretny układ wzmacniacza operacyjnego znany jest z dużego headroomu, niskiego poziomu zniekształceń i ma duży związek z pożądanym brzmieniem tych preampów pochodzących z klasycznych konsolet.
Jesteśmy dumni z tego, że używamy transformatorów wejściowych i wyjściowych, które są wyprodukowane w USA przez producenta wysokiej klasy transformatorów, firmę Altran. Współpracowaliśmy ściśle z firmą Altran w celu stworzenia unikalnych transformatorów, które poszerzają dolne pasmo tej konstrukcji. Transformatory wykonano przy zastosowaniu klasycznej techniki nawijania, która skutkuje bardzo wyraźnym, okrągłym i otwartym charakterem brzmienia.

 

 

Starannie dobrane podzespoły WA-412 składają się na niesamowity czterokanałowy preamp/DI, który działa na najwyższym poziomie, dodając przy tym do sygnału szczyptę magii klasycznych konsolet.

  • 4-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy + DI,
  • W pełni dyskretna konstrukcja, oparta na transformatorach i montażu przewlekanym,
  • Specjalnie nawijane, wysokiej klasy transformatory wejściowe i wyjściowe Altran USA,
  • Dyskretne wzmacniacze operacyjne X520 na każdym kanale. W celu uzyskania innego brzmienia można je samemu zastąpić większością 6-stykowych wzmacniaczy operacyjnych,
  • 65 dB wzmocnienia sygnału,
  • Wejścia – mikrofonowe XLR i instrumentalne aktywne 2 MΩ (HI-Z),
  • Wyjścia – symetryzowane transformatorowo XLR i TRS,
  •  Przycisk TONE – przełącznik impedancji wejściowej z 600 Ω na 150 Ω (wpływa na brzmienie zarówno wejść mikrofonowych, jak i HI-Z),
  • Tłumik – 20 dB – działa dla wejść mikrofonowych i instrumentalnych DI,
  • Szumy własne: <- 90dB (nominalnie),
  • Pasmo przenoszenia: od 20 Hz do 20 kHz <+/-0,25 dB (przycisk TONE wyłączony), od 20Hz do 20kHz +/-2 dB (przycisk TONE włączony),
  • Zasilanie fantomowe +48V,
  • Mierniki diodowe.
  • Pokrętło do precyzyjnej regulacji poziomu wyjściowego i kształtowania brzmienia
  • Zasilacz wewnętrzny (uziemiony, kabel IEC 3-pinowy)