Neumann KH 150 AES67 - bi-amplifikowany monitor studyjny

  • Cena netto: 5 562,60 zł 6 842,00 zł
  • szt.
  • RATY Credit Agricole, Płatność w sklepie, gotówka / karta, Tradycyjny przelew bankowy, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

Neumann KH 150 bi-amplifikowany monitor studyjny

KH 150 to potężny, bi-amplifikowany monitor studyjny o wydajności klasy referencyjnej. Jego 6,5-calowy głośnik niskotonowy w obudowie bass reflex zapewnia oszałamiające niskie tony i wysoki SPL z niezmniejszoną klarownością. Elektronika sterowana procesorem DSP zapewnia liniową odpowiedź fazową i umożliwia kalibrację dostosowaną do pomieszczenia za pomocą rewolucyjnego automatycznego wyrównania monitora MA 1 firmy Neumann.

To co słyszysz, jest tym, co dostajesz

KH 150 podąża za tą samą filozofią, co wszystkie monitory studyjne Neumann: najwyższa liniowość, najniższe zniekształcenia, brak podbarwień i doskonała adaptacja do każdego środowiska akustycznego. Pozwala to usłyszeć każdy niuans utworów. Miksowanie staje się o wiele szybsze i łatwiejsze, gdy skończą się domysły. A także bardziej kreatywne: Brzmi genialnie, ale czy mogę się z tym pogodzić? Czy ten wokal jest jasny czy sybilant? Czy jest za dużo basu? KH 150 ci to powie. Szczerze.

O jeden większy

To, co odróżnia KH 150 od jego mniejszego rodzeństwa, to głębsze pasmo przenoszenia basów do 39 Hz. To prawie tak nisko, jak w większym modelu KH 310, dzięki nowatorskiemu 6,5-calowemu głośnikowi niskotonowemu o wysokiej precyzji w starannie zaprojektowanej obudowie bass reflex. KH 150 idealnie nadaje się więc do muzyki miejskiej, EDM, muzyki filmowej i wszystkich stylów, które wymagają rozszerzonego zakresu niskich tonów i/lub podwyższonego poziomu odsłuchu. Dzięki potężnym wzmacniaczom (145 W/100 W) i zaawansowanym ogranicznikom ochronnym, nawet przy wysokich poziomach SPL nie dochodzi do utraty klarowności dźwięku. Jednak jako prawdziwy uniwersalista, KH 150 sprawdza się równie dobrze we wszystkim, od rocka po muzykę klasyczną, aplikacje nadawcze i pracę lektora.
KH 150 ma wyjątkowo liniowe pasmo przenoszenia od 39 Hz do 21 kHz (±3 dB). To nie wszystko: Linearyzuje również odpowiedź fazową! Przekłada się to na czyste średnie tony o zadziwiającej przejrzystości, a także ekstremalną dokładność w dziedzinie czasu: precyzyjne odtwarzanie impulsów i precyzyjnie rozdzielone pogłosy. Jest to możliwe dzięki elektronice sterowanej przez DSP, która pozwala na wyrafinowane zwrotnice, unikając zniekształceń fazowych powodowanych przez filtry analogowe. Wewnętrzny procesor DSP realizuje również nowe standardy w zakresie spójności tonalnej. KH 150 jest wykonany z ekstremalnie niską tolerancją nie większą niż ± 0,8 dB! I to też słychać: Obrazowanie stereo jest ostre jak brzytwa.

Gotowy do twojego pokoju

Nawet najlepszy głośnik brzmi tylko tak dobrze, jak pozwala na to środowisko akustyczne. Matematycznie modelowany falowód Dispersion™ (MMD™) firmy Neumann gwarantuje szeroki sweet spot i minimalizuje odbicia od biurka. Ale KH 150 idzie znacznie dalej: Jego wewnętrzny procesor DSP umożliwia kalibrację pomieszczenia za pomocą rewolucyjnego automatycznego wyrównania monitora Neumanna. MA 1 (sprzedawany oddzielnie) zapewnia, że monitory z zasilaniem DSP są optymalnie dostosowane do charakteru pomieszczenia i idealnie skalibrowane do pozycji odsłuchowej. Nawet w pomieszczeniach poddanych obróbce akustycznej daje to ogromną poprawę.
Kompatybilność tonalna z innymi monitorami studyjnymi z linii KH umożliwia wykorzystanie KH 150 w konfiguracjach mieszanych, np. w konfiguracjach surround/immersive. Aby zapewnić elastyczną łączność, KH 150 posiada zarówno wejścia analogowe, jak i cyfrowe.

AES 67 – Audio nad IP

Dodatkowo, wariant modelu KH 150 AES67 oferuje zintegrowane redundantne porty sieciowe audio AES67, które są w pełni zgodne ze standardami transmisji, takimi jak ST 2110, redundancja ST 2022-7 i RAVENNA. Jednocześnie KH 150 AES67 jest kompatybilny z generowanymi przez DANTE® strumieniami sieciowymi AES67.

Energooszczędność

Inżynierowie Neumanna dołożyli wszelkich starań, aby opracować zgłoszoną do opatentowania technologię wzmacniacza, która łączy doskonałą wydajność audio z energooszczędnością klasy D. Chociaż wzmacniacze KH 150 dostarczają do 145 W do 6,5-calowego głośnika niskotonowego i 100 W do 1-calowego głośnika wysokotonowego, zużywają tylko 17 W w stanie bezczynności. Automatyczny tryb czuwania zmniejsza zużycie energii do 0,3 W, gdy KH 150 nie był używany przez jakiś czas, ale można go wyłączyć.

Opcje montażu

Większość akcesoriów KH 120 pasuje również do KH 150, z wyjątkiem stojaka stołowego LH 65, który jest dostępny w nieco większej wersji w postaci nowego LH 66 (nr kat. 700258). LH 61 (uchwyt L) został zaktualizowany, ponieważ KH 150 jest nieco cięższy / większy niż KH 120, a LH 64 (uchwyt VESA) został dostosowany, aby umożliwić dostęp do elementów sterujących KH 150. Numery katalogowe pozostały niezmienione.

Charakterystyka:
Pasmo przenoszenia w polu swobodnym ±6 dB 36 Hz - 21 kHz
Charakterystyka częstotliwościowa pola swobodnego ±3 dB 39 Hz - 20,4 kHz
Odchylenie liniowości częstotliwości pola swobodnego między 100 Hz a 10 kHz ±0,8 dB
Szum własny generowany w odległości 10 cm (ze wzmocnieniem wejściowym ustawionym na 100 dB SPL dla 0 dBu) <20 dB(A) SPL
Wyjściowa fala sinusoidalna z THD < 0,5% przy 1 m w półprzestrzeni 95 dB SPL (>75 Hz)
Maks. SPL obliczony w półprzestrzeni przy 3% THD w odległości 1 m (uśredniony między 100 Hz a 6 kHz) 118,7 dB SPL
Maks. SPL w pełnej przestrzeni przy 3% THD przy 1 m (uśrednione między 100 Hz a 6 kHz) 112,7 dB SPL
Możliwości basowe: Maks. SPL w połowie przestrzeni przy 3% THD przy 1 m (uśrednione między 50 Hz a 100 Hz) 107,5 dB SPL
Maks. krótkotrwały SPL z hałasem ważonym IEC (IEC 60268-5) przy 1 m, w typowych warunkach odsłuchu 108 dB(C) SPL
Maks. krótkotrwały SPL z materiałem muzycznym w odległości 2,3 m w typowych warunkach odsłuchu (para / pełny zakres) 100 dB(C) SPL
Maks. krótkotrwały SPL z materiałem muzycznym w odległości 2,3 m, w typowych warunkach odsłuchu (para z subwooferem) 106 dB(C) SPL
Maks. długotrwały SPL z szumem różowym w odległości 2,3 m, w typowych warunkach odsłuchu (pojedynczy / para w pełnym zakresie) 88 / 94 dB(C) SPL
Dolby D.A.R.D.T. Max SPL w pełnym zakresie 114 dB
Dolby D.A.R.D.T. Maks. SPL zarządzany bas 120 dB
Zalecana odległość odsłuchu 1,0 - 2,5 m; (3'- 8')
Realna odległość odsłuchu 0,75 - 6,0 m; (2'6"- 18')
Zasada akustyczna Bassreflex, porty z przodu
Wejścia analogowe XLR: analogowe, elektronicznie zbalansowane
Impedancja wejścia analogowego 24 kOhm
Maks. poziom wejściowy +24 dBu dla ustawienia 94 dB SPL; +14 dBu dla ustawienia 100 dB SPL; +9 dBu dla ustawienia 108 dB SPL; -1 dBu dla ustawienia 114 dB SPL
Współczynnik tłumienia sygnału w trybie wspólnym (CMRR) >56 dB przy 15 kHz
Regulacja głośności za pomocą oprogramowania MA 1
Zakres regulacji głośności; rozdzielczość 0 - -∞ dB; 0,1 dB
Analogowy zakres dynamiki; THD+N 118 dB, A-ważony 90 dB
Tryby routingu sygnału analogowy, S/PDIF L, S/PDIF R, S/PDIF mono
Wejścia cyfrowe RCA (75 Ω): S/PDIF
Wyjście(a) cyfrowe RCA (75 Ω): S/PDIF
Maks. Poziom wejściowy pk-pk, niezbalansowany / zbalansowany 1,2 V
Przetwornik cyfrowy rozdzielczość; konstrukcja 24-bitowa
Przetwornik cyfrowy częstotliwość próbkowania 32 kHz..200 kHz
Wewnętrzna częstotliwość próbkowania cyfrowego 48 kHz
Częstotliwość próbkowania wyjściowego identyczna z częstotliwością próbkowania wejściowego
Opóźnienie Wejście analogowe ADA/DA: 2,6 ms; Wejście SPDIF: 2,1 ms
Opóźnienie: Zakres opóźnienia regulowany przez użytkownika 0 - 120 ms
Opóźnienie: Rozdzielczość czas; odległość 20,8 µs
Opóźnienie: Maks. klatki Synchronizacja audio-wideo (synchronizacja ust) 0 - 120 ms dla TOF=0ms, zależy od implementacji APP
Opóźnienie: Maksymalna odległość w czasie lotu 0 - 120 ms dla lipsync=0ms, zależy od implementacji APP
Regulacja wzmocnienia wejścia (czułość) 0 dB - -15 dB
Regulacja poziomu wyjściowego (poziom wyjściowy w 1 m w oparciu o poziom wejściowy 0 dBu) 94; 100; 108; 114 dB SPL
Korekcja dźwięku: Basy 0; -2; -4; -6 dB
Korekcja: Niskie-średnie 0; -2; -4; -6 dB
Korekcja: Tony wysokie +1; 0; -1; -2 dB
Selektor wejścia Analogowe; S/PDIF L; S/PDIF R; Mono
Uziemienie Tak
Sterowanie Lokalne; Sieć
Przełącznik zasilania Tak
Wybór napięcia zasilania Uniwersalny zasilacz 100 V~ - 240 V~
Konstrukcja sterownika Cyfrowy; aktywny
Częstotliwość zwrotnicy 1700 Hz
Nachylenie zwrotnicy 24 dB / oktawę
Korekcja: poprzez oprogramowanie Neumann.Control Nie
Automatyczna kalibracja pomieszczenia przez MA 1 Tak
Korekcja fazy FIR Faza liniowa (105 Hz ... 16 kHz; +/- 45°)
Obwody zabezpieczające Niezależne ograniczniki miękkiego zacisku, szczytowe i termiczne dla głośnika niskotonowego i wysokotonowego; ogranicznik wychylenia głośnika niskotonowego; ogranicznik termiczny dla elektroniki i wzmacniaczy
Filtr infradźwiękowy częstotliwość; nachylenie 38 Hz; 12 dB / oktawę
Oprogramowanie zdalnego sterowania MA 1 poprzez złącze RJ45 przenoszące standardowe dane IP
Wyświetlacz: Włączony; Normalne działanie Logo Neumann "Biały"
Wyświetlacz: Identyfikacja Logo Neumann "Rosé"
Wyświetlacz: Limit / Clip / Errors / Protection /Boot Mute / Shut Down Mute Logo Neumann "Red"
Jasność logo poprzez oprogramowanie MA 1
Moc wyjściowa wzmacniacza niskotonowego (THD+N przy wyłączonym limiterze: 10%) 145 W
Moc wyjściowa wzmacniacza wysokotonowego (THD+N przy wyłączonym limiterze: 10%) 100 W
Moc wyjściowa wzmacniacza niskotonowego (THD+N przy wyłączonym ograniczniku: 0,1%) 120 W
Moc wyjściowa wzmacniacza wysokotonowego (THD+N przy wyłączonym ograniczniku: 0,1%) 80 W
asilanie sieciowe: napięcie wejściowe; częstotliwość 100-240 V; 50/60 Hz
Pobór mocy (230 V / 100 V): Tryb gotowości 0,3 W
Pobór mocy (230 V / 100 V): Bezczynność 15 W
Pobór mocy (230 V / 100 V): Pełna moc 320 W
Tryb gotowości automatyczny, 90 minut (domyślnie); definiowany przez użytkownika w oprogramowaniu
Materiał obudowy Kompozytowy poliwęglan z przodu i z tyłu, drewniana tuleja
Wykończenie powierzchni obudowy, kolor (przód / tył) Malowany; metaliczny antracyt (RAL 7021) / czarny (RAL 9005)
Warunki pracy ° C (+50° F do +104° F); <75% wilgotności względnej, bez kondensacji
Warunki transportu/przechowywania -25° C do +60° C (-13° F do 140° F) <90% wilgotności względnej; bez kondensacji wilgoci
Głośnik niskotonowy 165 mm (6,5") z czarną metalową kratką ochronną
Głośnik wysokotonowy 25 mm; (1") z czarną metalową kratką ochronną
Punkty montażowe 2 gwintowane wkładki M6 o rozstawie 70 mm na tylnym panelu; głębokość gwintu 15 mm; (5/8")
Wymiary produktu (wysokość x szerokość x głębokość) 345 x 225 x 273 mm; (13,58" x 8,86" x 10,75")
Wewnętrzna pojemność netto 12,6 l
Zewnętrzna pojemność netto 20,4 l
Wymiary opakowania (wysokość x szerokość x głębokość), mm (cale) 480 x 303 x 403 mm; (18,9" x 11,9" x 15,9")
Waga produktu 8,0 kg (17 funtów 10 uncji)
Waga w opakowaniu 9,4 kg (20 funtów 12 uncji)
Waga opakowania wraz z Kable i instrukcje obsługi 1,41 kg (3 funty)