PreSonus Studio 192 - Interfejs audio

  • Cena netto: 2 647,15 zł 3 256,00 zł
  • szt.
    Niedostępny
  • RATY Credit Agricole, Płatność w sklepie, gotówka / karta, Tradycyjny przelew bankowy, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

PreSonus Studio 192 to pierwszy interfejs audio USB 3.0 zapewniający brzmienie doskonałej jakości, uniwersalny zestaw złączy, oraz profesjonalne funkcje kontroli miksów i odsłuchu, o wymiarach pojedynczego racka. Bez różnicy czy jesteś twórcą czy realizatorem dźwięku, grasz w zespole czy projektujesz brzmienia, Studio 192 stworzono po to, aby ułatwić ci tworzenie.

  • Jednoczesne strumieniowanie to 26 kanałów wejściowych i 32 wyjściowych, w jakości 48 kHZ – lub 8 x 14 z jakością 192 kHz,
  • Korzystaj z wielokrotnie nagradzanego systemu procesorów StudioLive™ Fat Channel dostępnym na każdym wejściu, z odsłuchem o ZEROWEJ LATENCJI,
  • Kontroluj zdalnie przedwzmacniacze XMAX™ i twórz pozbawione opóźnień miksy monitorowe bezpośrednio w dołączonym programie Studio One Artist DAW. (Użytkownicy programów DAW innych producentów mogą używać zaawansowanej aplikacji PreSonus UC Surface do tworzenia miksów o zerowej latencji z wyborem głośników i zdalnie sterować preampami Studio 192 poprzez MIDI),
  • Kontroluj miksy i przełączaj głośniki za pomocą komputera, iPada lub PC z ekranem dotykowym,
  • Studio 192 to twoje, studyjne centrum dowodzenia. Ustaw poziomy w odsłuchach, przełączaj głośniki korzystając ze Studio One® Artist lub UC Surface™, wykorzystaj dwa, niezależne wyjścia słuchawkowe,
  • Zwiększ ilość wejść i wyjść dodając wyposażony w 8 preampów konwerter DigiMax DP88 (dostępny od jesieni 2015) z możliwością zdalnego sterowania.

Twoje studyjne Centrum Dowodzenia.
Studio 192 zaprojektowano jako centralne urządzenie dla projektowych i profesjonalnych studiów nagrań. Pokładowy mikrofon Talkback można włączyć na dowolnym miksie. Dostępne funkcje Dim i Mono umożliwiają kontrolę głównego miksu. Dowolny z miksów możesz usłyszeć w obu torach słuchawkowych. Wykorzystaj dziesięć wyjść symetrycznych dla miksów z sygnałem do odsłuchów, do przełączania głośników lub obu zastosowań, dokładnie tak jak potrzebujesz podczas pracy. Z uniwersalnym oprogramowaniem oraz dużą liczbą wejść i wyjść Studio 192 sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nagrywa się i tworzy produkcje dźwiękowe.

Przedwzmacniacze XMAX, teraz zdalnie sterowane.

  • Transparentne brzmienie – bez wpływu na brzmienie twojego instrumentu,
  • Kontroluj przedwzmacniacze prosto z miksera w Studio One,
  • Steruj ustawieniami preampu za pomocą MIDI w programach ProTools, Logic lub Live, i zapisuj ustawienia razem z nagraniami,
  • Cyfrowa wygoda przywołania ustawień i jakość analogowych układów w klasie A.

Studio 192 posiada osiem, zdalnie kontrolowanych przedwzmacniaczy XMAX. Wszystkie preampy cechuje znakomita dynamika, duży poziom headroom, niski poziom szumów i rozszerzone pasmo przenoszenia. Muzykalne i transparentne przedwzmacniacze dają gwarancję doskonałej reprodukcji dźwięków.

Studio One w Studio 192.
Twój interfejs audio jest teraz zintegrowany ze środowiskiem nagraniowym. Uruchom Studio One a znajdziesz tam regulację przedwzmacniaczy, przełącznik głośników, funkcje mono, dim i talkback, przydatne do sterowania twoim Studio 192. Twórz miksy monitorowe o zerowej latencji z przetwarzaniem Fat Channel bez opuszczania miksera Studio One. Hybrydowe wtyczki Fat Channel dostępne tylko w Studio One używają zarówno procesora w komputerze, jak w twoim Studio 192.   Możesz je więc płynnie przełączać bez wpływu na brzmienie. Nareszcie usłyszysz to samo w odsłuchach, przełączając między playbackiem a nagrywanym dźwiękiem.

Miksowanie i kontrola z zerową latencją.
Ponieważ PreSonus nie ma możliwości zintegrowania innych aplikacji do nagrywania, tak jak w przypadku Studio One, pokładowe funkcje Studio 192 można kontrolować za pomocą sprawdzonego w bojach interfejsu UC Surface. Program UC Surface szybko zyskał uznanie za intuicyjny interfejs miksera, dający szybki dostęp do wszystkich funkcji, jakich potrzebujesz aby stworzyć miksy monitorowe i wrócić do nagrywania.

Doskonałe procesory sygnałowe to tradycja PreSonusa
Odrobina odpowiednich efektów w odsłuchu robi ogromną różnicę i daje muzykowi poczucie naturalności w czasie wykonania. W tym celu, w Studio 192 zastosowano przetwarzanie Fat Channel na każdym wejściu analogowym, oraz pogłos i delay. Rezultatem są lepsze wykonania i ostatecznie lepsze nagrania.

Łagodne przejście z Analogu do Cyfry
W Studio 192 zamontowano audiofilskiej jakości przetworniki Burr-Brown, dające najwyższej klasy konwersję cyfrową, aż do 192 kHz. Konwertery zapewniają dynamikę w zakresie 118 dB pozwalającą dobrze i naturalnie uchwycić złożone dźwięki harmoniczne. W swoich nagraniach usłyszysz każdy oddech, transjent i szczegóły wykonawcze.

Zwiększ ilość wejść i wyjść
Jeśli chcesz powiększyć liczbę wejść i wyjść swojego Studio 192 sięgnij po preamp/konwerter DigiMax DP88, zaprojektowany właśnie w tym celu. DP88 będzie dostępny od jesieni 2015, i posiada osiem cyfrowo sterowanych przedwzmacniaczy MAX, obsługuje wejścia/wyjścia ADAT do 96 kHz, ma bezpośrednie wejścia analogowe, wyjścia DAC i wejścia/wyjścia Word Clock. Przedwzmacniacze w DigiMax DP88 można kontrolować zdalnie z poziomu Studio One lub UC Surface po podłączeniu przez ADAT do Studio 192. DP88 to brzmieniowo i funkcjonalnie najlepszy sposób, aby rozszerzyć ilość wejść analogowych twojego interfejsu.

Przedwzmacniacz mikrofonowy

  • Typ złączy: Wejścia XLR (przez Combo), zdalnie symetryzowane,
  • Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm, 1 kHz przy 0.5% THD+N): +12 dBu, +/-0.5 dB,
  • Zakres kontroli wzmocnienia Gain: 85 dB, +/-1 dB,
  • Pasmo przenoszenia (A-C): 10 Hz – 40 kHz, +/-0.2 dB,
  • Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 110 dB,
  • Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB,
  • THD+N (min. wzm., a-ważone):    < 0.005%,
  • Impedancja wejściowa: 1600 Ω,
  • EIN (wzm. +55 dB, 150 Ω na wejściu, 20 Hz-22 kHz, a-ważone): < 128 dBu,
  • Współczynnik tłumienia sygnału zbieżnego CMRR (1 kHz, wzm. +55 dB): > 55 dB,
  • Zasilanie fantomowe: +48 V, +/- 3 V, > 8 mA na kanał.

Wejścia instrumentalne

  • Typ złączy: Gniazda ¼” TS (przez combo), niesymetryczne,
  • Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): +16 dBu +/-0.5 dB,
  • Zakres kontroli wzmocnienia (Gain): 85 dB, +/-1 dB,
  • Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz – 20 kHz, +/-0.2 dB,
  • Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 110 dB,
  • Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB,
  • THD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): < 0.005%,
  • THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%,
  • Impedancja wejściowa: > 1 MΩ,
  • Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB.

Wejścia liniowe

  • Typ złączy: Gniazda ¼” TRS (przez combo), symetryczne,
  • Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): + 18 dBu, +/-0.5 dB,
  • Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz – 20 kHz, +/-0.2 dB,
  • Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 114 dB,
  • Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB,
  • THD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): < 0.005%,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ,
  • Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB.

Wyjścia główne i liniowe

  • Typ (wyjścia liniowe): ¼” TRS, symetryzowane impedancją,
  • Typ (wyjścia główne): XLR, symetryzowane impedancją,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, +/-0.5 dB,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, +/-0.2 dB,
  • Zakres dynamiczny (a-ważone): > 112 dB,
  • THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%,
  • Impedancja wyjściowa: 51 Ω,
  • Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB.

Wyjścia słuchawkowe

  • Typ: Gniazda ¼” TRS, Stereo, niesymetryczne,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: 150 mW/na kanał przy 60 Ω,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, +/-0.3 dB,
  • Zakres dynamiki (a-ważone): > 103 dB,
  • THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%,
  • Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB,
  • Wewnętrzny mikrofon: Talkback,
  • Typ: Elektretowy pojemnościowy,
  • Czułość: -42 dB.

Wskaźniki poziomu sygnałów (LED)

  • Sygnał 1: -50 dBFS,
  • Sygnał 2: -30 dBFS,
  • Sygnał 3: -20 dBFS,
  • Sygnał 4: -10 dBFS,
  • Sygnał 5: -6 dBFS,
  • Sygnał 6: -4 dBFS,
  • Sygnał 7: -2 dBFS,
  • Clip: -0.5 dBFS.

Sekcja cyfrowa

  • Typ interfejsu: USB 3.0 (kompatybilność z USB 2.0),
  • Dynamika konwersji analog-cyfra ADC (A-ważone, 48 kHz): 118 dB,
  • Dynamika konwersji cyfra-analog DAC (A-ważone, 48 kHz): 118 dB,
  • Ilość bitów: 24 bity,
  • Obsługiwane wewnętrznie częstotliwość próbkowania:     44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz,
  • ADAT, optyczne wejście/wyjście: ADAT/SMUX II obsługiwane formaty [16×16 (44.1/48 kHz), 8×8 (88.2/96 kHz)],
  • S/PDF, wejście/wyjście:    Gniazda RCA, obsługa do 96 kHz,
  • Word Clock wejście/wyjście: Złącze BNC, 4.5 Vpp @75Ω.

Zegar

  • Jitter: <50 ps RMS (20 Hz – 20 kHz),
  • Tłumienie Jittera: >60 dB (1 ns in => 1 ps out).

Zasilanie

  • Zewnętrzny zasilacz: +18 VDC, 2.6 A, plus w środku,
  • Typ złącza: Barrel:  5.5 mm/2.1 mm/ ID, 9.5 mm.

Inne dane

  • Wymiary: Rozmiar do montażu w racku 1U,
  • Wysokość: 44.45 mm,
  • Głębokość: 139.7 mm,
  • Szerokość: 482.6 mm,
  • Waga: 2.22 kg.