PreSonus StudioLive 64S

  • Cena netto: 14 626,02 zł 17 990,00 zł
  • szt.
    Niedostępny
  • RATY Credit Agricole, Płatność w sklepie, gotówka / karta, Tradycyjny przelew bankowy, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

Dzięki 64-kanałowemu StudioLive 64S i pełnemu pakietowi oprogramowania PreSonus zapewnia najpotężniejszą i najbardziej uniwersalną konsoletę cyfrową dostępną na rynku dla instalacji nagłośnieniowych, koncertów i nagrywania – za najlepszą cenę.

Mikser zasilany jest czterordzeniowym silnikiem PreSonus FLEX DSP. Żaden inny mikser nie dorównuje 128-kanałowemu (64×64) zapisowi USB, 76 kanałom miksu, 43 szynom i zadziwiającym 526 procesorom. Funkcje takie jak chronione hasłem profile użytkowników do ograniczania dostępu do funkcji oraz sceny miksera zorganizowane według projektów sprawiają, że StudioLive 64S jest idealnym rozwiązaniem dla instalacji nagłośnieniowych.

Dzięki wbudowanej obsłudze sieci AVB StudioLive 64S integruje się m.in. ze stageboksami, mikserami odsłuchu osobistego i przełącznikami. Zarządzanie 76 wejściami ogółem jest łatwe dzięki 32 FlexMiksom i 24 grupom DCA. Sekcja przetwarzania Fat Channel oferuje rozbudowywalne zestawy wtyczek zawierające opcję korektora vintage i kompresora na każdym kanale wejściowym i szynie wyjściowej.

Ekosystem AVB

Miksery z serii StudioLive III S oraz ekosystem produktów sieciowych AVB firmy PreSonus pozwalają na stworzenie systemu dostosowanego do Twoich potrzeb.

Podłącz stageboksy z serii NSB, aby dodać zdalne wejścia i wyjścia analogowe wszędzie tam, gdzie jest to wymagane.
Dodaj miksery odsłuchu osobistego EarMix 16M, aby dać swoim muzykom własny, konfigurowalny 16-kanałowy mikser monitorowy.

Wiele mikserów serii StudioLive III można połączyć w sieć, umożliwiając kierowanie dźwięku do i z dowolnego urządzenia w sieci dzięki wszechstronności funkcji Digital Patching dostępnej na pokładzie mikserów i wewnątrz programu UC Surface.

Rejestrator na pokładzie

Za pomocą wbudowanego rejestratora SD z PreSonus Capture można nagrywać 34 ścieżki bez komputera. Można jednocześnie nagrywać i odtwarzać 128 kanałów (64×64) na komputerze Mac lub Windows PC przez USB 2.0, używając Capture, Studio One lub dowolnej aplikacji do nagrywania obsługującej ASIO lub Core Audio.

Podczas nagrywania za pomocą karty SD lub Capture zapisywana jest również scena miksu – sesje otwierają się natywnie w Studio One i cała scena miksu jest odtwarzana w konsolecie Studio One.

Wtyczki FAT CHANNEL

Przenieś charakterystyczne brzmienie analogowego sprzętu studyjnego na koncert lub do studia przy pomocy pokładowych wtyczek vintage Fat Channel.

Konsolety z serii StudioLive III S są dostarczane wraz z dziesięcioma modelami korektorów i kompresorów, które działają na Twoim mikserze i w Studio One. A możesz dodać ich jeszcze więcej dzięki kolekcjom wtyczek PreSonus Fat Channel.

Te niesamowite wtyczki modelowane w przestrzeni stanów dostępne są na wszystkich wejściach i wyjściach jednocześnie!

Profile chronione hasłem

Chronione hasłem profile użytkowników sprawiają, że miksery cyfrowe serii StudioLive III S są idealnym rozwiązaniem dla zainstalowanych systemów nagłośnienia z określonymi uprawnieniami przypisanymi do użytkownika.
Ogranicz dostęp do przetwarzania kanałów, GEQ, ustawień przedwzmacniacza i innych. Można nawet ustawić limit maksymalnego zwiększania poziomu przy miksach.

Kombinacja miksów

32 FlexMiksy w StudioLive 64S można skonfigurować do pracy jako szyna aux, podgrupa lub miks matrycowy. StudioLive 64S oferuje również 8 specjalnych szyn efektowych, co daje łącznie 43 szyny miksu wraz z miksem głównym.

Wszystkie modele nowych mikserów posiadają 24 grupy DCA, dzięki czemu można łatwiej i bardziej elastycznie regulować grupy kanałów.

Pakiet nowoczesnego oprogramowania

Cyfrowe miksery serii PreSonus StudioLive III S są ściśle zintegrowane z pakietem najnowocześniejszego oprogramowania.

Oprócz nagrywania za pomocą Capture i Studio One Artist PL można bezprzewodowo miksować za pomocą dotykowego oprogramowania UC Surface dla komputerów Mac, Windows, iPada i Androida. Ustawiaj miksy monitorowe przy pomocy QMix-UC na iPhone’a, iPoda i urządzenia z Androidem.

Główne cechy PreSonus StudioLive 64S:

  • Najpotężniejsza i najbardziej uniwersalna konsoleta cyfrowa na rynku do instalacji nagłośnieniowych, dźwięku live i nagrywania z czterordzeniowym silnikiem FLEX DSP zasilającym 526 procesorów jednocześnie,
  • 32 x FlexMix (miksy aux, podgrupy lub miksy matrycowe),
  • Dotykowe, zmotoryzowane suwaki, z pełną pamięcią ustawień,
  • Główne szyny wyjściowe: Left, Right i Mono/Center z regulacją poziomu wysyłki sygnału mono i dywergencji kanału centralnego,
  • Wbudowana obsługa sieci AVB umożliwia stworzenie kompletnego ekosystemu ze stageboksami PreSonus NSB, mikserami odsłuchu osobistego EarMix 16M, innymi mikserami serii Studiolive III oraz przełącznikiem SW5E AVB,
  • Wbudowany 128-kanałowy (64×64) interfejs USB – najwięcej kanałów wśród wszystkich cyfrowych mikserów na rynku,
  • Wbudowany wielościeżkowy rejestrator kart SD z prawdziwą wirtualną próbą dźwięku,
  • Przetwarzanie wtyczkami (z możliwością rozbudowy o kolejne wtyczki) oraz opcją korekcji i kompresji vintage na każdym kanale wejściowym i szynie wyjściowej,
  • 32 wejścia mikrofon/linia z preampami XMAX z pamięcią ustawień,
  • 33 dotykowe zmotoryzowane suwaki,
  • Całkowicie nowe zarządzanie scenami, ze scenami uporządkowanymi w projektach z opcją blokady sceny i kanału przed zmianami,
  • Profile użytkowników chronione hasłem umożliwiają ograniczenie dostępu do określonych funkcji,
  • Wieloefektowy procesor FLEX FX z 8 slotami do ładowania emulacji legendarnych pogłosów i delayów i 8 specjalnymi szynami efektowymi,
  • Małe wyświetlacze do opisu kanałów i mierniki poziomów wejściowych,
  • Sterowanie DAW
    – Zaawansowana integracja sterowania Studio One,
    – Tryb emulacji MCU zoptymalizowany pod kątem programu Logic,
    – Tryb emulacji HUI zoptymalizowany pod kątem programu Pro Tools,
  • Kompletne rozwiązanie: Zawiera oprogramowanie do regulacji miksu UC Surface na Mac OS, Windows, Android i iPad; oprogramowanie do nagrywania Capture oraz program DAW Studio One dla Mac OS i Windows; zgodny z QMix-UC – darmową aplikacją do regulacji osobistego odsłuchu na iPhone’a i urządzenia z Androidem.

Przedwzmacniacz mikrofonowy

  • Rodzaj wejścia: Gniazdo XLR, symetryczne,
  • Pasmo przenoszenia do wyjścia głównego (przy unity gain): 20-20 kHz, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 1 kΩ,
  • Zniekształcenia THD – wyjście Main: <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, nieważone,
  • Odstęp sygnał/szum – wyjście Main (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-waż.): 94 dB,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (1 kHz, unity gain): 65 dB,
  • Zakres regulacji wzmocnienia Gain (±1 dB): Od 0 dB do +60 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy (unity gain): +12 dBu,
  • Zasilanie fantomowe (±2 VDC): 48 VDC, włączane dla każdego kanału.

Wejścia liniowe

  • Typ: Gniazdo ¼” TRS, symetryczne,
  • Pasmo przenoszenia do wyjścia głównego (unity gain): 20-20 kHz, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ,
  • Zniekształcenia THD – wyjście Main: <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, nieważone,
  • Odstęp sygnał/szum – wyjście Main (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-waż.): 94 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy: +18 dBu.

Wejścia Tape

  • Typ: Gniazda RCA, niesymetryczne (para stereo),
  • Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu, ±0.5 dBu.

Wyjścia XLR

  • Typ: XLR wtyczkowe (męskie), symetryczne,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +24 dBu, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia liniowe

  • Typ: Gniazda ¼” TRS, symetryczne,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Tape

  • Typ: Gniazda RCA, niesymetryczne (para stereo),
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjście słuchawkowe

  • Typ: Gniazdo ¼” TRS, aktywne stereo,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: 100 mW/ch. Przy obc. 60Ω,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz (± 0.5 dB),
  • THD+N: 0.01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 Hz BW, nieważ.,
  • Odstęp sygnał szum (S/N Ratio): 96 dB, 1 kHz, maks. wzm., 20 Hz BW, nieważ.

Przesłuchy systemu

  • Z wejścia do wyjścia: -90 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.),
  • Dla sąsiadujących kanałów: -87 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.).

Cyfrowy dźwięk i sterowanie

  • Dynamika konwersji analog-cyfra A-C: 115 dB (A-waż., 48 kHz),
  • Dynamika konwersji cyfra- analog A-C: 115 dB (A-waż., 48 kHz),
  • Port rejestrujący USB: USB 2.0, Typ-B,
  • Wejście Bluetooth™: 4.1, stereo,
  • Wyjście AES/EBU: XLR wtyczkowe (męskie),
  • Port sieciowy: RJ-45,
  • Port sieci audio AVB: Ethercon,
  • Przetwarzanie wewnętrzne: 32-bity, zmiennoprzecinkowe,
  • Częstotliwości próbkowania: 48 kHz, 44.1 kHz niedługo dostępna,
  • Rozdzielczość bitowa A/C/A: 24,
  • Poziom referencyjny dla 0 dBFS: +18 dBu,
  • Opóźnienie dla całego systemu: 1.9 ms (połączenia lokalne, analog in-analog out, wszystkie procesy aktywne).

Zegar

  • Jitter: <20 ps RMS (20 Hz – 20 kHz),
  • Poziom tłumienia jittera: >60 dB (1 ns wejście, 1 ps wyjście).

Zasilanie i warunki pracy

  • Złącze: IEC,
  • Poziom napięcia: 90 – 230V AC (±10%),
  • Wymagana moc stała: 85W,
  • Zalecana temperatura otoczenia: 0˚C – 40˚C.

Wymiary i waga

  • Wysokość: 165.36 mm,
  • Szerokość: 822.21 mm,
  • Głębokość: 583.48 mm,
  • Waga: 16.9 kg.