Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
Avantone CDMK-6 to zestaw mikrofonów perkusyjnych, w skład którego wchodzą mikrofon na bęben basowy, mikrofon werblowy, dwa mikrofony na tomy, dwa mikrofony pojemnościowe, niezbędne uchwyty oraz walizka transportowa.
Oto mikrofony perkusyjne 2 generacji od Avantone, które powstały w wyniku wielu prac badawczo-rozwojowych. Kulminacją tych prac są właśnie te solidne, potężnie brzmiące mikrofony perkusyjne. Uważamy, że reprezentują one najlepsze dostępne sety mikrofonów perkusyjnych, zarówno dla klubów i sal koncertowych, jak i poważnych studyjnych projektów nagraniowych.
Mikrofony perkusyjne Avantone CDMK wyglądają i brzmią naprawdę cudownie. Ich design, charakter i wydajność ustanawiają nowy standard dla mikrofonów perkusyjnych. Unikalną cechą wszystkich naszych dynamicznych mikrofonów perkusyjnych w serii Avantone CDMK jest para wgłębień na każdym korpusie mikrofonu. Te nacięcia pozwalają zablokować się O-ringowi kosza, co zapobiega przesuwaniu się mikrofonu i poślizgowi.
Każdy mikrofon posiada eleganckie wykończenie Cabernet Wine-Red, akcentowane elementami z polerowanego niklu. Każde studio lub sala koncertowa może z dumą zaoferować zestaw mikrofonów perkusyjnych CDMK do profesjonalnych zastosowań. Wszystkie elementy są zaprojektowane i wykonane przy użyciu najlepszych materiałów dających wrażenie solidności, doskonałą integralność strukturalną i niezawodność.
MONDO, czyli mikrofon na bęben basowy, jest sercem serii mikrofonów perkusyjnych Avantone CDMK. Oferuje on bardzo agresywny kontur częstotliwości, który brzmi potężnie od razu po wyjęciu z pudełka, więc w większości przypadków nie będzie potrzeby dużych zmian EQ. Ponadto jak we wszystkich naszych mikrofonach, nie ma żadnych elementów plastikowych, które mogłyby ulec złamaniu! MONDO posiada odlewaną ciśnieniowo obudowę z cynku ze stalowym i mosiężnym sitkiem oraz wewnętrzne mocowanie amortyzatorów na zespole kapsuły, aby zapobiec przenoszeniu niepożądanego „dudnienia”.
Mikrofon werblowy Avantone ADM jest skonstruowany tak, aby „podążać” za znajomym brzmieniem standardowych, branżowych mikrofonów werblowych. Zaprojektowaliśmy jednak lepszy low end i bardziej płynny, rozszerzony top end. ADM posiada odlewaną ciśnieniowo obudowę z cynku z grillem ze stali i mosiądzu. Chociaż nazywamy go „mikrofonem werblowym”, ADM jest uniwersalnym mikrofonem, który sprawdzi się również na tomach, bongosach, kongach, piecach gitarowych itp.
Mikrofon na tomy Avantone ATOM jest wierny naszej ogólnej filozofii tonalnej i zawiera ponadwymiarową kapsułę, która przechwytuje ogromny low end, jak również penetrujący atak. ATOM jest specjalnie strojony, aby uzyskać tłuste, duże brzmienie, które często nie wymaga żadnego EQ! Ze względu na swój charakter brzmienia ATOM, jest również fantastyczny na djembe, dużych kongach i piecach basowych. Podobnie jak nasz mikrofon MONDO, ATOM posiada odlewaną ciśnieniowo obudowę z cynku, stalową i mosiężną maskownicę oraz wewnętrzne mocowanie amortyzatora na obudowie kapsuły, aby zapobiec przenoszeniu niepożądanych „dudnień”.
Mikrofony pojemnościowe Avantone CK-1 są stosowane na overheadach lub hi-hacie. Mikrofony na overheady są wyposażone w kapsułki kardioidalne do dokładnego rejestrowania obrazu stereo, a mikrofony na hi-hat wykorzystują kapsułkę hiperkardioidalną, aby zminimalizować przesłuchy z sąsiednich bębnów. Każdy CK-1 ma przełącznik filtrujący niskie częstotliwości i tłumik -10 dB do wszechstronnego kształtowania tonu i kontroli sygnału. Dokładnie przechwytuje delikatne niuanse blach równocześnie tłumiąc dźwięki z innych źródeł. Korpus mikrofonu CK-1 i zespół kapsuły został precyzyjnie wykonany z mosiądzu. Avantone CK-1 w swojej standardowej wersji wykorzystuje wysokiej klasy kondensatory polistyrenowe i metalizowane polipropylenowe w torze audio. Jest to wyrazem naszego przywiązania do jakości.
Uchwyty PK-1 PRO-KLAMP na obręcz bębna doskonale nadają się do pewnego pozycjonowania mikrofonu, jednocześnie zapobiegając przenoszeniu niepożądanych drgań na mikrofon za pomocą trzech(!) stopni gumowego materiału tłumiącego. Izolacja ta pozwala na uzyskanie profesjonalnych wyników bez konieczności stosowania statywu. Mimo, że został zaprojektowany tak, aby wytrzymać rygory koncertów, będzie również niezawodnie działać w środowisku studyjnym. Ułatwia to pracę inżynierów i zapewnia, że mikrofony pozostaną na swoim miejscu. Każdy uchwyt PK-1 jest zbudowany z myślą o niezawodności i wytrzymałości.
Mocowania amortyzatorów SSM są tak wytrzymałe, jak tylko można to sobie wyobrazić i pozwalają na doskonałe odseparowanie mikrofonów od niepożądanego dudnienia. W połączeniu z uchwytami PRO-KLAMPS, zapewniają zwarty, mniej zamulony dźwięk niż inne sety mikrofonów perkusyjnych. O-ringi są produkowane przy użyciu customowej formuły. Nowa, światowej klasy formuła Ethylene Propylene zapewnia ogromną odporność na pęknięcia, odporność na rysy powierzchniowe i pozostaje elastyczna i skuteczna nawet w suchych, gorących temperaturach. Posiada najlepszą odporność na działanie ozonu i czynników atmosferycznych, co sprawia, że doskonale nadaje się do stosowania wokół urządzeń elektronicznych, a także zachowuje swoje właściwości fizyczne nawet w stanie rozciągniętym. Każdy SSM jest wykonany z wysokowytrzymałego odlewu cynku, który jest nie tylko niezwykle trwały, ale także dodaje masę, co przyczynia się do tłumienia/odsprzęgania drgań.
Specjalny pokrowiec w stylu vintage jest wykonany ręcznie i służy do przechowywania mikrofonów w trudnych warunkach. Metalowe narożniki, zatrzaski blokujące, tacka z pianki o dużej gęstości i pluszowa podszewka sprawiają, że walizka jest bardzo przydatna w podróży, oferując jednocześnie unikalny wizualnie design. Walizka posiada tweedową fakturę oraz czerwoną pluszową wyściółką.