Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
Klasyczna synteza analogowa wprowadzona do współczesności. 6-głosowy syntezator analogowy Sequential OB-6 Desktop firmy Oberheim & Dave Smith Instruments to analogowy moduł polisynth z 2 oscylatorami i 64-krokowym polifonicznym sekwencerem.
Moduł OB-6 jest tak samo wydajny i łatwy w użyciu, jak jego odpowiednik – OB-6. Moduł ma wszystkie te same elementy sterujące, co wersja z klawiaturą i zapewnia tę samą bezpośredniość i szybkość pracy. Podobnie jak w przypadku klawiaturowej wersji OB-6, wszystkie parametry są na wyciągnięcie ręki, z pełnowymiarowymi pokrętłami i przełącznikami oraz wygodnym, intuicyjnym układem.
Jak to brzmi? Masywnie – podobnie jak klawiatura, bo od wewnątrz jest dokładnie taki sam. Ta sama analogowa ścieżka sygnału z dyskretnymi VCO i VCF. Te same wysokiej jakości efekty cyfrowe. Ten sam klasyczny dźwięk Oberheim, który cieszy się uznaniem muzyków z całego świata.
Dodaliśmy również funkcję poly chain, dzięki czemu dowolne dwa OB-6 można sparować w celu uzyskania dwunastogłosowej polifonii!
Sequential OB-6 Desktop to jedyna w swoim rodzaju współpraca pomiędzy dwoma najbardziej wpływowymi projektantami w historii syntezatorów polifonicznych, Dave’em Smithem i Tomem Oberheimem. OB-6 przyjmuje klasyczny odważny dźwięk Toma Oberheima – z jego prawdziwie sterowanymi napięciem oscylatorami, 2-polowym filtrem i wzmacniaczami – dodając nowoczesne ulepszenia, takie jak studyjnej jakości efekty, polifoniczny sekwencer krokowy, arpeggiator i inne. Żaden inny nowoczesny analogowy syntezator nie może pochwalić się takim rodowodem ani tak masywną, bezpośrednią sygnaturą dźwiękową.
Silnik brzmieniowy OB-6 jest inspirowany oryginalnym SEM Toma, rdzeniem jego uznanych 4-głosowych i 8-głosowych syntezatorów. Posiada dwa dyskretne oscylatory sterowane napięciem (plus suboscylator) na głos z płynnie zmienianymi kształtami fal (piłokształtny i impuls o zmiennej szerokości, plus fala trójkątna na oscylatorze 2). Klasyczny, inspirowany Oberheimem 2-biegunowy filtr rezonansowy zapewnia funkcjonalność dolnoprzepustową, górnoprzepustową, band-pass i notch. Wzmacniacze sterowane napięciem uzupełniają całkowicie analogową ścieżkę sygnału.
Sekcja podwójnych efektów zapewnia studyjnej jakości pogłosy, opóźnienia (standardowe i BBD), chorus, flangery i wierne odtworzenie oryginalnego phase shiftera Toma i modulatora pierścieniowego. Podczas gdy same efekty są cyfrowe, z 24-bitową rozdzielczością 48 kHz, prawdziwy bypass utrzymuje pełną analogową ścieżkę sygnału.
Obecny jest także X-Mod, który rozszerza paletę tonalną i ułatwia tworzenie dramatycznych i niekonwencjonalnych dźwięków. Źródłami modulacji są obwiednia filtra i oscylator 2, oba z kontrolą dwubiegunową. Miejsca docelowe obejmują częstotliwość oscylatora 1, kształt oscylatora 1, szerokość impulsu oscylatora 1, odcięcie filtra i tryb filtra. Polifoniczny sekwencer krokowy umożliwia wykonanie do 64 kroków i do 6 notatek na krok. Możesz tworzyć sekwencje polifonicznie, z pauzami i synchronizować je z zewnętrznym zegarem MIDI. W pełni funkcjonalny arpeggiator można również zsynchronizować z zewnętrznym zegarem MIDI. Tryb Unison oferuje konfigurowalną liczbę głosów (od 1 do 6 głosów), pamięć akordów i tryby klawiszy.
Panel przedni z pojedynczą funkcją przyporządkowaną do pokrętła sprawia, że praktycznie wszystkie funkcje OB-6 są na wyciągnięcie ręki. Zawiera 500 stałych programów fabrycznych i 500 programów użytkownika z możliwością wielokrotnego zapisu. Włączenie przycisku Manual włącza tryb panelu na żywo, w którym dźwięk OB-6 przełącza się na aktualne ustawienia panelu czołowego. W tym stanie to, co widzisz, jest tym, co słyszysz.
Ta analogowa potęga jest umieszczona w czterooktawowej, półważonej klawiaturze z funkcją velocity i kanałowym aftertouch, dzięki czemu jest idealna na scenę lub do studia.