Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
Sequential Pro 3 to syntezator trzyoktawowy z półważoną klawiaturą z velocity i aftertouch jest określany jako hybryda, ponieważ łączy w sobie dwa oscylatory analogowe, oscylator wavetable, trzy klasyczne filtry oraz monofoniczną, 3-głosową architekturę parafoniczną.
Monofoniczne syntezatory Sequential Pro 1 i Pro 2 osiągnęły w swoim czasie status niemal legendy. Było więc naturalne, że wykorzystaliśmy ich mocne strony z jeszcze bardziej godnym następcą. Przedstawiamy Pro 3, 2-VCO Sequentiala + syntezator wavetable mono / parafoniczny – nowy wzorzec surowej mocy dźwiękowej i niezrównanej wszechstronności.
Sequential Pro 3 oferuje trzy oscylatory, trzy filtry vintage, trzy LFO, cztery zapętlone obwiednie, masywną 32-slotową matrycę modów i sekwencer 16 x 16 x 4. Dorzuć podwójne efekty cyfrowe i cztery wejścia i wyjścia napięcia sterującego, a otrzymasz niezwykle potężny instrument, którego programowanie jest równie ekscytujące jak gra na nim.
Pro 3 to hybryda solidnej, oldschoolowej syntezy analogowej połączonej z wszechstronną technologią cyfrową. Jego dwa oscylatory sterowane napięciem zapewniają ciepło i prezencję, podczas gdy trzeci oscylator wavetable zapewnia cyfrowy charakter i ziarnistość. Z 32 tablicami po 16 fal każda i morfingiem fal, możliwości tonalne są ogromne. Dostrojone sprzężenie zwrotne z grunge’em i analogowe zniekształcenia zapewniają na żądanie industrialne brzmienie.
Sercem brzmienia Pro 3 są jego filtry w stylu vintage. Filtr 1 to czterobiegunowa konstrukcja dolnoprzepustowa oparta na filtrze Prophet-6. Filtr 2 to klasyczny tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu, aby zachować jego punch w niskim paśmie. Filtr 3 to klasyczna dwubiegunowa konstrukcja ze zmiennym stanem, oparta na filtrze OB-6, który może być w sposób ciągły przełączany między pracą dolnoprzepustową, notch i górnoprzepustową, z opcjonalnym trybem band-pass. Dodatkowa kontrola Drive zapewnia jeszcze większą siłę uderzenia, gdy naprawdę tego potrzebujesz.
Prawdopodobnie najpotężniejszym narzędziem Pro 3 jest jego sekwencer. Z 16 ścieżkami, 16 krokami i 4 frazami, oferuje zarówno wejście w czasie rzeczywistym, jak i krok, ratcheting, zmienną długość bramki i sekwencji, wiele trybów odtwarzania i działanie parafoniczne. Synchronizuje się również z zegarem MIDI i zewnętrznym wejściem audio oraz napięciami sterującymi na wejściach / wyjściach. Oprócz nut, ścieżki sekwencji mogą kontrolować dowolny parametr w macierzy modulacji ze 171 destynacjami.
Elastyczna architektura Sequential Pro 3 otwiera drzwi nie tylko do przetwarzania zewnętrznego dźwięku, ale także do łączenia się z syntezatorami modułowymi poprzez 4 wejścia / wyjścia napięcia sterującego na tylnym panelu i dedykowane wyjście bramki. Napięcia sterujące mogą być przypisywane i kierowane z macierzy modulacji i mogą działać z szybkością audio dla ekstremalnych efektów modulacji. Niektóre z wielu parametrów, które można wysłać na wyjścia CV, obejmują oscylatory, LFO, obwiednie i ścieżki sekwencera, dzięki czemu Pro 3 może stać się centralnym węzłem konfiguracji modułowej lub multi-syntezatorowej.
Sekcja efektów w Pro 3 zapewnia opóźnienia, pogłosy, efekty w dziedzinie czasu, takie jak chorus / phasing / flanging i inne. Istnieją cztery generatory obwiedni z możliwością zapętlenia, trzy synchronizowalne LFO z slew i phase offset, w pełni funkcjonalny arpeggiator oraz 32-slotową macierz modulacji z dziesiątkami źródeł modulacji i ponad setką miejsc docelowych.
Pro 3 został zaprojektowany jako supermocny monosynth, ale jest również wszechstronnym 3-głosowym syntezatorem parafonicznym. To sprawia, że granie 3-nutowych akordów jest nie tylko możliwe, ale przy kreatywnym wykorzystaniu efektów i pewnej modulacji na oscylator jest bardzo ekspresyjne.
Umieść całą tę moc dźwiękową w trzyoktawowej, półważonej klawiaturze z funkcją velocity i channel aftertouch, dodając podświetlane koła pitch-bend i modulacji oraz wrażliwy na lokalizację suwak dotykowy i masz jeden z najbardziej inspirujących syntezatorów, jakie kiedykolwiek stworzono.
Dwa analogowe, sterowane napięciem oscylatory
Jeden cyfrowy oscylator oparty na DSP
Oscylatory analogowe wytwarzają trzy klasyczne kształty fal: (trójkąt, piła, impuls) ze zmienną modulacją kształtu / szerokości impulsu na każdym
Cyfrowy oscylator wytwarza 32 cyfrowe wavetable po 16 fal każdy z morfingiem fal, plus klasyczne kształty fal (sinus, trójkąt, piła, impuls o zmiennej szerokości) i super saw
Cyfrowy oscylator 3 może działać jako LFO dla złożonej modulacji opartej na wavetable
Generator szumu białego
Hard sync, Glide na oscylator, Oscillator Slop
3-głosowy tryb parafoniczny z indywidualnie bramkowanymi obwiedniami na oscylator
Trzy klasyczne typy filtrów
Filtr 1 to 4-biegunowy, dolnoprzepustowy filtr Prophet-6, 24 dB na oktawę
Filtr 2 to klasyczny 4-biegunowy, 24 dB na oktawę, tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu
Filtr 3 to dwubiegunowy, 12 dB na oktawę, filtr zmiennych stanu OB-6. Można go w sposób ciągły zmieniać między pracą dolnoprzepustową, notch i górnoprzepustową, z opcjonalnym trybem band-pass.
Trzy LFO z możliwością synchronizacji oraz z przesunięciem fazowym i slew na LFO
Pięć kształtów fal: trójkąt, piła, odwrócona piła, kwadrat i S&H
Cztery obwiednie ADSR z opóźnieniem (filtr, VCA i dwie obwiednie pomocnicze)
Obwiednie, które można dowolnie przypisywać do wielu miejsc docelowych modulacji
Wszystkie obwiednie mogą się powtarzać/ zapętlać
Podwójne cyfrowe efekty
Opóźnienie stereo, opóźnienie BBD, chorus, flanger, phaser, ring mod, vintage rotating speaker, distortion, filtr górnoprzepustowy, super plate reverb
Dostrojone sprzężenie zwrotne z Grungem dla wyjątkowo agresywnej destrukcji tonalnej
Programowalne zniekształcenia analogowe
32-slotowa macierz modulacji z ponad 46 źródłami modów i ponad 171 miejscami docelowymi modów
Przyciski przypisania modulacji umożliwiają szybkie i łatwe trasowanie modulacji
Mod Matrix działa z prędkością audio
Cztery wejścia i wyjścia napięcia sterującego (CV) do łączenia z syntezatorami modułowymi i innymi urządzeniami kompatybilnymi z CV
Parametry, które można przesłać na wyjścia CV, obejmują oscylatory, LFO, obwiednie, ścieżki sekwencera i dowolne inne źródło w macierzy modulacji. Działa z szybkością audio.
Gate Out do wyzwalania zewnętrznych urządzeń kompatybilnych z CV. Dowolne CV może być użyte jako wejście do bramki.
Zaawansowany sekwencer z trzema trybami: normal, gated i trigger
16 ścieżek i cztery 16-krokowe frazy z możliwością łączenia
Ratcheting, czas trwania i prędkość na krok
Wiele trybów odtwarzania: do przodu, do tyłu, do przodu / do tyłu, losowo
Obsługuje wprowadzanie w czasie rzeczywistym / krok, sekwencje rest i o zmiennej długości
Synchronizuje się z zegarem MIDI i zewnętrznym wejściem audio i CV
Sekwencje, które można dowolnie przypisywać do dowolnego miejsca docelowego modulacji
Wyrafinowany arpeggiator z trybami up, down, up + down, random, assign
Synchronizuje się z zegarem MIDI i zewnętrznymi wejściami audio i CV
Relatching arpeggiation
Działa równolegle z sekwencerem dla wzorców arpeggi z automatyzacją parametrów
Ponad 60 pokręteł i 70 przycisków umożliwia głęboką, wszechstronną edycję przy minimalnym nurkowaniu w menu
Podświetlane koła pitch-bend i modulacji są dobrze widoczne w warunkach słabego oświetlenia i zapewniają płynną, precyzyjną reakcję.
Niezależnie regulowany zakres górnego i dolnego skoku koła
Wrażliwy na położenie pasek dotykowy zapewnia lepszą interaktywność i kontrolę
Pełnowymiarowa, trzyoktawowa, półważona klawiatura z funkcją velocity i aftertouch
512 programów użytkownika i 512 programów fabrycznych
Tryb listy odtwarzania do generowania łatwo dostępnych set list ulubionych programów
1 wejście MIDI, 1 wyjście MIDI i 1 port MIDI Thru / Out 2
Port USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI
4 wejścia CV (4 x gniazdo 1/8 ″) z zakresem napięcia od -10 V do + 10 V.
4 wyjścia CV (4 x gniazdo 1/8 ″) z zakresem napięcia od -10 V do + 10 V.
1 wyjście bramki (gniazdo 1/8 ″)
1 wejście Sustain / footswitch
1 wejście pedału ekspresji
1 zewnętrzne wejście audio (gniazdo słuchawkowe 1/4 ″)
Główne wyjście stereo (2 x 1/4 ″ jack)
Wyjście słuchawkowe (stereo jack 1/4 ″)
1 uniwersalne gniazdo zasilania AC IEC do wewnętrznego zasilania
Działa na całym świecie pod napięciem w zakresie 100-240 V, 50-60 Hz, maksymalny pobór mocy 30 W.
Wysokiej jakości trzyoktawowa, półważona klawiatura Fatar
Wymiary: 67,7 cm x 33,8 cm x 12,5 cm
Waga: 7,25 kg