Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
TC Electronic 2290 P Dynamic Digital Delay – efekt typu delay z możliwością zapisania/przywołania 128 presetów.
Jakość brzmienia znana ze studyjnego wcielenia przeniesiona została do obudowy, która świetnie sprawdzi się w koncertowych realiach!
Legendarny efekt 2290 w klasycznej obudowie rackowej stanowi standard w dziedzinie produkcji muzycznej od wielu lat. Niesamowite brzmienie, ogromne możliwości i wszechstronność to najważniejsze cechy, które zaważyły na jego popularności. Dzięki wiernemu przeniesieniu algorytmów oryginalnego efektu 2290 do wersji podłogowej, teraz również gitarzyści mogą czerpać z przeogromnego potencjału brzmień i modulacji.
Zachowane zostały wszystkie najważniejsze cechy efektu, który znaleźć można było w najlepszych studiach nagraniowych na całym świecie – dynamiczny delay z szeroką paletą możliwości modulacji odbić i ich natężenia, funkcja Learn umożliwiająca szybkie ustawienie tempa czy klasyczne sterowanie oparte na wyświetlaczach i przyciskach w stylu retro.
W podłogowej wersji nowością jest możliwość przywołania jednego ze 128 presetów oraz załadowania jednego z wielu ustawień proponowanych przez największych gitarowych osobowości. Wszystko to dzięki trzem przyciskom nożnym oraz dedykowanej aplikacji. Wejścia i wyjścia MIDI umożliwiają włączenie 2290 P do całego systemu współgrającego z innymi efektami i instrumentami. Rozwinięte zostały również zakresy filtrów oraz głębokość modulacji.
Główne cechy:
Wierne odtworzenie legendarnego delaya TC2290 przeniesionego do formy gitarowego efektu.
Kompletne rozwiązanie dla użytkowników korzystających z szerokich możliwości dopasowania modulacji i panningu.
Wzornictwo nawiązujące go oryginalnego wyglądu z lat 80. oferujące klasyczne wyświetlacze cyfrowe i przyciski w stylu retro.
Potencjometr „quick dial knob” zapewniający szybki dostęp do edycji parametrów na żywo.
Złącze FX Insert umożliwiające podłączenie zewnętrznych efektów.
3 przyciski nożne sterujące przełączaniem presetów A/B, zmiany banków góra/dół oraz do wybijania tempa w funkcji „Learn”
Pełna funkcjonalność „tap temp” włączając w to szerokie możliwości ustawienia podziałów rytmicznych, kontroli globalne/w banku/presecie czy synchronizacji MIDI.
Możliwość zapisywania i przywoływania do 128 presetów.
Dostęp do biblioteki presetów przygotowanych przez najlepszych artystów i producentów w historii muzyki poprzez dedykowaną aplikację.
Aplikacja umożliwia też Importowanie, eksportowanie i organizację presetów, oraz konfigurację połączeń MIDI.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.