Moog Matriarch Dark - Semimodularny, parafoniczny syntezator analogowy
Moog Matriarch – 4-głosowy analogowy półmodularny syntezator parafoniczny wyposażony w 49 dźwiękową klawiaturą, 256-krokowy sekwencer, arpeggiator, 90 punktów do patchowania, 4 analogowe oscylatory, LFO, filtry drabinkowe Moog, generator obwiedni, VCA oraz inne elementy pozwalające na nieograniczoną kreację brzmienia.
Moog Matriarch - Syntezator z najwyższej półki
Matriarch to 4-dźwiękowy parafoniczny syntezator analogowy z wbudowanym sekwencerem, Arpeggiatorem, stereofonicznymi filtrami drabinkowymi i stereofonicznym analogowym Delayem oraz możliwością patchowania.
Duma semi-modularnej rodziny syntezatorów analogowych Moog.
Moog Matriarch to 4-dźwiękowy parafoniczny syntezator analogowy z wbudowanym sekwencerem, Arpeggiatorem, stereofonicznymi filtrami drabinkowymi i stereofonicznym opóźnieniem analogowym. Twórz bogate, ewoluujące wzorce akordów bez konieczności patchowania, a następnie sięgnij po mnóstwo inspirujących tekstur, nowych dźwięków i niekończących się szczęśliwych przypadków dzięki 90 modułowym punktom patchowania. Bazując na vintage’owym układzie klasycznych syntezatorów modułowych Mooga, Matriarch jest katalizatorem dla kreatywnych pomysłów i medium dla wielowymiarowej ekspresji.
Twórz, przełączaj i odkrywaj nieskończoną przestrzeń dźwięku za pomocą 90 modułowych punktów do patchowania.
Matriarch to analogowy syntezator z naciskiem na wyobraźnię. Zwieńczenie półmodułowej rodziny syntezatorów Mooga, łatwa w obsłudze architektura Matriarcha i zabytkowe obwody Mooga nagradzają otwartą eksplorację niekończącymi się możliwościami brzmieniowymi i niezrównanym analogowym dźwiękiem.
Z łatwością stwórz bogate kształty harmoniczne z maksymalnie 4 nutami parafonii, które mogą być sekwencjonowane, zapisywane i przesuwane za pomocą intuicyjnego 256-krokowego sekwencera Matriarch, lub nakładaj na siebie analogowe VCO, aby grać na masywnym 4-oscylatorowym mono syntezatorze.
Z głębokim asortymentem modułów syntezy opartych na oryginalnych projektach układów Boba Mooga, 100% analogowa ścieżka sygnałowa Matriarcha obejmuje dynamiczne słownictwo dźwiękowe – od przesterowanego monofonicznego basu po delikatnie ewoluujące, parafoniczne wstawki, które przechodzą przez kolejne przebiegi falowe dając w efekcie nieskończone ścieżki opóźnień. Łącząc moc klasycznych stereofonicznych filtrów drabinkowych, podwójnych generatorów obwiedni, stereofonicznych opóźnień analogowych i stereofonicznych VCA, Matriarch zapewnia wielowymiarowy dźwięk, który umożliwia dźwiękową eksplorację przestrzeni i czasu.
Chociaż półmodułowa konstrukcja Matriarch nie wymaga absolutnie żadnego patchowania, 90 modułowych punktów krosowania jest łatwo dostępnych w całym panelu za pomocą dołączonych 3,5 mm kabli patchujących. Ten potężny instrument elektroniczny jest bardzo wszechstronnym dodatkiem do każdej sceny lub studia, który może bez wysiłku przekształcić się ze zwykłej klawiatury w pełni modularny syntezator analogowy w każdej chwili.
Oprócz swojej autonomicznej funkcji, Matriarch jest również idealnym procesorem zewnętrznych źródeł dźwięku i potężnym frontem klawiszowym do rozbudowy modularnego systemu DFAM, Mother-32, Grandmother lub Eurorack.
Matriarch: Place / Time / Memory
Eksplorując syntezator Moog Matriarch z osobistych studiów domowych, multiinstrumentalistka Lisa Bella Donna, producent elektroniczny Ghostly Intl. Max Ravitz (Patricia), Anthem / Call of Duty / Assassins Creed kompozytor Sarah Schachner i Paris Strother z nominowanego do Grammy duetu R&B We Are KING wyrażają cztery unikalne perspektywy dźwiękowe na nowym instrumencie w kontekście ich własnych środowisk twórczych.Matriarch: Place / Time / Memory oświetla wzajemne powiązania pomiędzy poczuciem miejsca, naszym postrzeganiem dźwięku zorganizowanego w czasie i wrażeniami, jakie pozostawiają po sobie.
Dane techniczne Moog Matriarch:
- Tryb głosowy: Mono, duo, i 4-głosowy parafoniczny
- Analogowy Delay: stereofoniczny analogowy delay
- Sekwencer: 256-krokowy sekwencer z maksymalnie 4 dźwiękami na krok i 12 zapisywanymi wzorami. Może być oddzielony od Matriarcha do niezależnego sekwencjonowania zewnętrznego sprzętu.
- Arpeggiator: Arpeggiator z wybieralnymi trybami (Order, Forward/Backward, Random).
- Półmodularna konstrukcja: Półmodularny syntezator analogowy – nie wymaga patchowania.
- Możliwości modułowe: 90 modułowych punktów patchowania do niekończących się poszukiwań
- Klawiatura: ekspresyjna 49-dźwiękowa klawiatura Fatar z możliwością patchowania siły nacisku i aftertouch.
- Analogowe oscylatory: 4 analogowe oscylatory z możliwością wyboru kształtu fali i hard sync na oscylator.
- LFO: Pełnozakresowe analogowe LFO z 6 kształtami fal do wyboru.
- Flitry drabinkowe: Dostępne są dwa filtry analogowe z trybem równoległym (HP/LP), stereo (LP/LP) i szeregowym (HP/LP).
- Generatory obwiedni: Podwójne analogowe obwiednie ADSR.
- Wzmacniacze sterowane napięciowo: Podwójne analogowe VCA.
- Tłumiki: 3x bipolarne tłumiki sterowane napięciowo z możliwością pracy w trybie pierścieniowym.
- Drudgi LFO: Dodatkowe proste analogowe LFO przydatne w celu dodawania modulacji do opóźnień, filtrów i VCA.
- Przetwarzanie zewnętrzne: zewnętrzne wejście audio 1/4″ do przetwarzania gitar, maszyn perkusyjnych i innych urządzeń poprzez obwody analogowe Matriarch.
- Wyjścia: stereo 1/4″ i 3.5 mm wyjścia audio na poziomie Eurorack.