Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
KH 120 II opiera się na tej samej koncepcji, co jego uznany poprzednik, ale został całkowicie przeprojektowany w celu poprawy wydajności we wszystkich parametrach: głębszy bas, wyższa zdolność SPL i jeszcze lepsza rozdzielczość. Wewnętrzna moc DSP pozwala na liniowe zwrotnice fazowe i adaptacyjne wyrównanie pomieszczenia za pomocą rewolucyjnego automatycznego wyrównania MA 1 firmy Neumann.
Kiedy Neumann wypuścił KH 120 A w 2010 roku, był to początek trwającej historii sukcesu. Od tego czasu monitoring Neumann stał się punktem odniesienia w niezliczonych studiach na całym świecie. KH 120 II podąża za tą samą filozofią, co jego poprzednik, a właściwie wszystkie monitory studyjne Neumann: najwyższa liniowość, najniższe zniekształcenia, brak podbarwień i doskonała adaptacja do każdego środowiska akustycznego. Dzięki ulepszonej wydajności we wszystkich parametrach i potężnemu silnikowi DSP, KH 120 II pozwala usłyszeć swoje utwory z jeszcze większą klarownością i pracować wydajniej. Twórz miksy, które optymalnie przekładają się na wszystkie systemy odtwarzania. Z łatwością.
KH 120 II ma wyjątkowo liniowe pasmo przenoszenia od 44 Hz do 21 kHz (±3 dB). Ale nie tylko: Linearyzuje również odpowiedź fazową! Przekłada się to na czyste średnie tony o zadziwiającej przejrzystości, a także ekstremalną dokładność w dziedzinie czasu: precyzyjne odtwarzanie impulsów i precyzyjnie rozdzielone pogłosy. Jest to możliwe dzięki elektronice sterowanej przez DSP, która pozwala na wyrafinowane zwrotnice, unikając zniekształceń fazowych powodowanych przez filtry analogowe. Wewnętrzny procesor DSP realizuje również nowe standardy w zakresie spójności tonalnej. KH 120 II jest wykonany z ekstremalnie niską tolerancją nie większą niż ±0,5 dB! I to też słychać: Obrazowanie stereo jest ostre jak brzytwa.
KH 120 II został zaprojektowany do zastosowań bliskiego pola z zalecaną odległością odsłuchu 1 - 2 metry (3 - 6 stóp). Dzięki temu idealnie nadaje się do mniejszych pomieszczeń, takich jak studia domowe i projektowe, a także apartamenty do miksowania i edycji lub jako głośnik surround w dużych aplikacjach wielokanałowych. Dzięki wyjątkowej liniowości w przenośnym formacie, KH 120 II jest również doskonałym wyborem do stworzenia profesjonalnej jakości prowizorycznego pomieszczenia kontrolnego podczas pracy w terenie (np. orkiestra/chór, nagrywanie na żywo, film, transmisja).
Nawet najlepszy głośnik brzmi tylko tak dobrze, jak pozwala na to środowisko akustyczne. Opracowany przez Neumanna falowód Mathematically Modelled Dispersion™ (MMD™) gwarantuje szeroki sweet spot i minimalizuje odbicia od biurka. Ale KH 120 II idzie znacznie dalej: Jego wewnętrzny procesor DSP umożliwia kalibrację pomieszczenia za pomocą rewolucyjnego automatycznego wyrównania monitora Neumanna. MA 1 (sprzedawany oddzielnie) zapewnia, że monitory z zasilaniem DSP są optymalnie dostosowane do charakteru pomieszczenia i idealnie dopasowane do pozycji odsłuchowej. Nawet w pomieszczeniach poddanych obróbce akustycznej daje to znaczącą poprawę.
Kompatybilność tonalna z innymi monitorami studyjnymi z linii KH umożliwia wykorzystanie KH 120 II w konfiguracjach mieszanych, np. w konfiguracjach immersyjnych. Aby zapewnić elastyczną łączność, KH 120 II posiada zarówno wejścia analogowe, jak i S/PDIF.
Dodatkowo, model KH 120 II AES67 oferuje zintegrowane redundantne porty sieciowe audio AES67, które są w pełni zgodne ze standardami transmisji, takimi jak ST 2110, redundancja ST 2022-7 i RAVENNA. Jednocześnie KH 120 II AES67 jest kompatybilny z generowanymi przez DANTE® strumieniami sieciowymi AES67.
Inżynierowie Neumanna dołożyli wszelkich starań, aby opracować zgłoszoną do opatentowania technologię wzmacniacza, która łączy doskonałą wydajność audio z energooszczędnością klasy D. Chociaż wzmacniacze mocy KH 120 II dostarczają do 145 W do 5,25-calowego głośnika niskotonowego i 100 W do 1-calowego głośnika wysokotonowego, zużywają tylko 17 W w stanie spoczynku. Automatyczny tryb czuwania zmniejsza zużycie energii do 0,3 W, gdy KH 120 II nie był używany przez jakiś czas, ale można go wyłączyć.
KH 120 II jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych, antracytowej i białej.
Pasmo przenoszenia w polu swobodnym ±6 dB | 41 Hz - 21,4 kHz |
Pasmo przenoszenia w polu swobodnym ±3 dB | 44 Hz - 21 kHz |
Pasmo przenoszenia pasma swobodnego | 48 Hz - 20,5 kHz, ±1,25 dB |
Odchylenie liniowości częstotliwości pola swobodnego między 100 Hz a 10 kHz | ±0,7 dB |
"Dokładność odtwarzania w zakresie od 100 Hz do 10 kHz: 100%, 80%, 50% wyprodukowanych głośników" | ±0,45; ±0,30; ±0,17 dB |
Szum własny generowany w odległości 10 cm (ze wzmocnieniem wejściowym ustawionym na 100 dB SPL dla 0 dBu) | <20 dB(A) SPL |
Wyjście fali sinusoidalnej z THD < 0,5% przy 1 m w półprzestrzeni | 95 dB SPL (>97 Hz) |
Maks. SPL obliczony w półprzestrzeni przy 3% THD w odległości 1 m (uśredniony między 100 Hz a 6 kHz) | 116,8 dB SPL |
Maks. SPL w pełnej przestrzeni przy 3% THD przy 1 m (uśrednione między 100 Hz a 6 kHz) | 110,8 dB SPL |
Możliwości basowe: Maks. SPL w półprzestrzeni przy 3% THD przy 1 m (uśrednione między 50 Hz a 100 Hz) | 105,1 dB SPL |
Maks. krótkotrwały SPL z hałasem ważonym IEC (IEC 60268-5) przy 1 m, w typowych warunkach odsłuchu | 108 dB(C) SPL |
Maks. krótkotrwały SPL z materiałem muzycznym w odległości 2,3 m w typowych warunkach odsłuchu (para / pełny zakres) | 98 dB(C) SPL |
Maks. krótkotrwały SPL z materiałem muzycznym w odległości 2,3 m, w typowych warunkach odsłuchu (para z subwooferem) | 104 dB(C) SPL |
Maks. długotrwały SPL z szumem różowym w odległości 2,3 m, w typowych warunkach odsłuchu (pojedynczy / para w pełnym zakresie) | 88 / 93 dB(C) SPL |
Maks. długotrwały SPL z szumem różowym w odległości 2,3 m, w typowych warunkach odsłuchu (pojedynczy / para z subwooferem) | 87 / 93 dB(C) SPL |
Dolby DARDT. Maks. SPL w pełnym zakresie | 113 dB SPL |
Dolby DARDT. Maksymalny poziom basów SPL | 119 dB SPL |
Zalecana odległość odsłuchu | 1,0 - 2,0 m; (3'... 6') |
Realna odległość odsłuchu | 0,75 - 4,0 m; (2'6"... 12') |
Zasada akustyki | Bassreflex, porty z przodu |
Wejścia analogowe | XLR: analogowe, elektronicznie zbalansowane |
Impedancja wejścia analogowego | 24k Ohm |
Maks. poziom wejściowy | +24 dBu dla ustawienia 94 dB SPL; +14 dBu dla ustawienia 100 dB SPL; +9 dBu dla ustawienia 108 dB SPL; -1 dBu dla ustawienia 114 dB SPL |
Współczynnik tłumienia sygnału w trybie wspólnym (CMRR) | >56 dB przy 15 kHz |
Regulacja głośności | Regulacja głośności |
Zakres regulacji głośności; rozdzielczość | 0 - -∞ dB; 0,1 dB |
Analogowy zakres dynamiki; THD+N (A-D-A) | 118 dB, ważone A, 90 dB |
Wejścia cyfrowe RCA (75 Ω): | S/PDIF |
Wyjście(a) cyfrowe RCA (75 Ω): | S/PDIF |
Maks. Poziom wejścia cyfrowego; pk-pk, niezbalansowany/zbalansowany | 1,2 V |
1,2 V | 24 bity |
24 bity | 32 kHz - 200 kHz |
Zakres dynamiki A-D | 121 dB(A) |
Zakres dynamiki A-D-A (konwerter) | 118 dB(A) |
Zakres dynamiki D-A | 121 dB(A) |
Czułość cyfrowa | -18 dBFS = 100 dB SPL przy 1 m |
Opóźnienie ADA/DAA | wejścia analogowego 2,6 ms; wejścia SPDIF: 2,1 ms |
Opóźnienie Zakres opóźnienia regulowany przez użytkownika | 0 - 120 ms |
0 - 120 ms | 20,8 µs |
Opóźnienie: Maks. klatki Synchronizacja audio-wideo (synchronizacja ust) | 0 - 120 ms dla TOF=0ms, zależy od implementacji APP |
Opóźnienie: Maksymalna odległość w czasie lotu | 0 - 120 ms dla lipsync=0ms, zależy od implementacji APP |
Regulacja wzmocnienia wejściowego (czułość) | 0 dB - -15 dB |
Regulacja poziomu wyjściowego (poziom wyjściowy w 1 m w oparciu o poziom wejściowy 0 dBu) | 94; 100; 108; 114 dB SPL |
Korekcja dźwięku: Bass | 0; -2; -4; -6 dB |
Korekcja: Nisko-średni | 0; -2; -4; -6 dB |
Korekcja: Wysokie tony | +1; 0; -1; -2 dB |
Wybór wejścia | Wybór wejścia |
Ground Lift | Tak |
Sterowanie | Lokalne; Sieć |
Przełącznik zasilania | Tak |
Wybór napięcia sieciowego; | Uniwersalny zasilacz 100 V~ ... 240 V~ |
Konstrukcja kontrolera | Cyfrowy; aktywny |
Rozdzielczość DSP | 32-bitowe audio, przetwarzanie 64-bitowe z podwójną precyzją |
Częstotliwość zwrotnicy | 1700 Hz |
1700 Hz | 48 dB / oktawę |
Korekcja fazy FIR | Faza liniowa (120 Hz ... 16 kHz; +/- 45°) |
Obwody zabezpieczające | Niezależne ograniczniki miękkiego zacisku, szczytowe i termiczne dla głośnika niskotonowego i wysokotonowego; ogranicznik wychylenia głośnika niskotonowego; ogranicznik termiczny dla elektroniki i wzmacniaczy |
Filtr infradźwiękowy: częstotliwość; nachylenie | 40 Hz; 12 dB/oktawę |
Oprogramowanie zdalnego sterowania | MA 1 poprzez złącze RJ45 przenoszące standardowe dane IP |
Wyświetlacz: Włączony Normalne działanie | Neumann logo "Biały" |
Wyświetlacz: Identyfikacja | Neumann logo "Rosé" |
Wyświetlacz: Limit / Clip / Errors / Protection /Boot Mute / Shut Down Mute | Neumann logo "Red" |
Jasność logo | poprzez oprogramowanie MA 1 |
"Moc wyjściowa wzmacniacza niskotonowego (THD+N przy wyłączonym limiterze: 10%)" | 145 W |
"Moc wyjściowa wzmacniacza wysokotonowego (THD+N z wyłączonym ogranicznikiem: 10%)" | 100 W |
"Moc wyjściowa wzmacniacza głośnika niskotonowego (THD+N z wyłączonym ogranicznikiem: 0,1%) " | 120 W |
"Moc wyjściowa wzmacniacza wysokotonowego (THD+N z wyłączonym ogranicznikiem: 0,1%) " | 80 W |
Zasilanie sieciowe: napięcie wejściowe; częstotliwość | 100-240 V; 50/60 Hz |
Pobór mocy (230 V / 100 V): Tryb gotowości | 0,3 W |
Pobór mocy (230 V / 100 V): Bezczynność | 15 W |
Pobór mocy (230 V / 100 V): Pełna moc wyjściowa | 320 W |
Prąd rozruchowy (szczytowy) /230 VAC) | 33 A |
Materiał obudowy | Kompozytowy poliwęglan z przodu i z tyłu, drewniana tuleja |
Wykończenie powierzchni obudowy; kolor (przód / tył) | Malowany; metaliczny antracyt (RAL 7021) / czarny (RAL 9005) |
Warunki pracy | +10° C do +40° C; (+50° F do +104° F); <75% RH, bez kondensacji |
Warunki transportu/magazynowania | -25° C do +60° C; (-13° F do 140° F); <90% wilgotności względnej; bez kondensacji |
Głośnik niskotonowy | 130 mm; (5,25") z czarną metalową kratką ochronną |
Głośnik wysokotonowy | 25 mm; (1") z czarną metalową kratką ochronną |
Punkty montażowe | 2 x wkładki gwintowane M6 w rozstawie 70 mm na tylnym panelu; głębokość gwintu 15 mm; (5/8") |
Wymiary produktu (wysokość x szerokość x głębokość) | 287 x 182 x 227 mm; (11,3 " x 7,16" x 8,94") |
Wewnętrzna pojemność netto | 6,0 l |
Zewnętrzna pojemność netto | 11,3 l |
Waga produktu | Waga produktu |
Wymiary opakowania (wysokość x szerokość x głębokość), mm (cale) | 422 x 271 x 381 mm; (16,6 x 10,7 x 15 ") |
Waga opakowania | 6,6 kg; (14 funtów 8 uncji) |
Sześcian opakowania | 0,043 m³ (1,52 ft³) |
Oś akustyczna pozioma | 91 mm; (3,6 ") |
Oś akustyczna pionowa (od dołu) | 166 mm; (6,5 ") |