PreSonus Quantum HD 2 – Interfejs Audio USB-C

  • Cena netto: 1 787,80 zł 2 199,00 zł
  • szt.
  • RATY Credit Agricole, Płatność w sklepie, gotówka / karta, Tradycyjny przelew bankowy, eRaty Santander Consumer Bank, Płatność za pobraniem, Przedpłata, Płatność kartą w paczkomacie, PayU, BLIK, Paynow, Przelewy online, Płatność kartą online
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

PreSonus Quantum HD 2 interfejs Audio USB-C

Wzbij się na dźwiękowe wyżyny z Quantum HD 2. Interfejs audio Quantum HD 2 to efekt prawie trzydziestoletniego doświadczenia w projektowaniu, poszerzający gamę hi-endowych urządzeń studyjnych firmy PreSonus, umożliwiających tworzenie najwyższej jakości nagrań.

  • Świetne parametry przepływu sygnału – Specjalnie opracowane niskolatencyjne sterowniki oraz konwertery o niskim poziomie szumów.
  • Całkowicie nowe preampy mikrofonowe MAX-HD™ Mic Preamps – Nasze drobiazgowo przeprojektowane sterowane cyfrowo analogowe przedwzmacniacze z +75 dB gainu to efekt 30 lat innowacji.
  • Projekt rozwijany we współpracy z firmą Fender® – znajdujące się na przednim panelu wejścia instrumentalne zostały zaprojektowane z myślą o gitarzystach przez najlepszych w branży ekspertów.
  • W zestawie profesjonalne oprogramowanie do nagrywania – 12 miesięcy oprogramowania Studio One z dodatkami, ekskluzywne treści i narzędzia oraz dożywotnia licencja Studio One Professional Edition.
  • Auto Gain – prosty sposób na ustawienie poziomu wzmocnienia.
  • Wyjścia Re-Amp – Korzystaj z re-ampingu wysyłając sygnał bezpośrednio z programu DAW i eksperymentuj ze wzmacniaczami i efektami, aby modelować swoje brzmienie.
  • Aplikacja Universal Control – Pełna kontrola i monitorowanie wskaźników z poziomu urządzeń mobilnych, komputera stacjonarnego lub tabletu.

EFEKT 30 LAT INNOWACJI

Quantum HD 2 posiada dwa najnowsze preampy mikrofonowe o wysokiej rozdzielczości MAX-HD™ z +75 dB gainu, sprawiając, że jest idealnie dopasowany do najpopularniejszych używanych dziś modeli mikrofonów. Gitarzyści i basiści pokochają dwa wejścia instrumentalne zaprojektowane we współpracy z inżynierami z firmy Fender. Korzystając z przycisku Auto Gain, ustawisz poziom wzmocnienia perfekcyjnie dopasowany do twoich mikrofonów i instrumentów. Otrzymujesz także dostęp do dwóch wyjść re-amp, dzięki którym wyślesz sygnał z programu DAW do wzmacniacza gitarowego lub basowego i nagrasz go ponownie, eksperymentując z różnymi wzmacniaczami, pedałami i ustawieniami mikrofonu. Podświetlany wciskany enkoder umożliwi płynną regulację poziomu wzmocnienia oraz poziomu głośności sygnału wyjściowego, ułatwiając pracę nad samodzielnie produkowanymi nagraniami.

ŚWIETNE PARAMETRY PRZEPŁYWU SYGNAŁU

Opracowany przez nas niskolatencyjny sterownik zapewnia wyjątkowo niskie opóźnienie podczas nagrywania, a wydajne konwertery o zakresie dynamiki na poziomie 124 dB pozwalają na słuchanie i rejestrowanie klarownego i realistycznego dźwięku.

NAJNOWSZE PREAMPY MIKROFONOWE MAX-HD™ MIC PREAMPS

Quantum HD 2 posiada dwa najnowsze preampy mikrofonowe z +75 dB gainu. Analogowe, kontrolowane cyfrowo preampy MAX-HD™ gwarantują klarowny dźwięki oraz niski poziom szumów, co sprawia, że są idealnie dopasowane do najpopularniejszych współczesnych modeli mikrofonów.

OPRACOWANE WE WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ FENDER ®

Gitarzyści i basiści pokochają dwa wejścia instrumentalne zaprojektowane we współpracy z najbardziej osłuchanymi specjalistami w branży – inżynierami z firmy Fender, którzy zaprojektowali je specjalnie z myślą o gitarze i basie.

W ZESTAWIE PROFESJONALNE OPROGRAMOWANIE DO NAGRYWANIA

W pakiecie 12 miesięcy oprogramowania Studio One z dodatkami, ekskluzywne treści, narzędzia oraz dożywotnia licencja Studio One Professional Edition.

AUTO GAIN

Korzystając z przycisku Auto Gain, ustawisz poziom wzmocnienia idealnie dopasowany do twoich mikrofonów i instrumentów, dzięki czemu zawsze uzyskasz doskonałej jakości ścieżki.

WYJŚCIA RE-AMP

Korzystaj z re-ampingu bezpośrednio z poziomu programu DAW i używaj do modelowania brzmienia ulubionych wzmacniaczy i efektów. Wysyłaj sygnał z programu DAW do wzmacniacza gitarowego lub basowego i nagrywaj go ponownie, eksperymentując z różnymi wzmacniaczami, pedałami i ustawieniami mikrofonu.

APLIKACJA UNIVERSAL CONTROL

Quantum działa na każdym mobilnym lub stacjonarnym urządzeniu, możesz więc nagrywać zawsze wtedy, gdy poczujesz wenę – wykorzystując smartfona, tablet lub pracując w domowym studiu. Najistotniejsze funkcje preampu, takie jak gain, zasilanie fantomowe i inne mogą być regulowane na wygodnym w użyciu przednim panelu urządzenia Quantum HD 2 lub z poziomu oprogramowania Studio One lub aplikacji Universal Control, możesz więc ustawić idealny poziom gainu w każdym punkcie łańcucha nagraniowego, bez potrzeby odrywania wzroku od sesji.

Najważniejsze cechy:
  • Interfejs Audio z gniazdem USB-C, 32 bity / 192 kHz, 20 x 24
  • Wydajne konwertery o zakresie dynamiki na poziomie 124 dB pozwolą na słuchanie i rejestrowanie niebywale klarownego i realistycznego dźwięku.
  • Opracowany przez nas niskolatencyjny sterownik zapewnia wyjątkowo niskie opóźnienie podczas nagrywania.
  • Dwa najnowsze preampy kolejnej generacji PreSonus MAX-HD™ gwarantują klarowny i realistyczny dźwięk w całym zakresie częstotliwości oraz +75 dB gainu, zapewniając maksymalne wykorzystanie potencjału szerokiej palety najpopularniejszych modeli mikrofonów stosowanych współcześnie do rejestracji oraz transmisji.
  • Zasilanie fantomowe zapewnia stałe, pełne zasilanie mikrofonów studyjnych, które tego wymagają, dzięki czemu wykorzystasz ich cały potencjał.
  • Dzięki dwóm wyjściom re-amp wyślesz sygnał z programu DAW do swojego ulubionego sprzętu i nagrasz go ponownie, eksperymentując z różnymi wzmacniaczami, pedałami i ustawieniami mikrofonu, aby uzyskać taki dźwięk, jakiego oczekujesz, bez potrzeby nagrywania kolejnych ścieżek.
  • Możesz regulować ustawienia Quantum HD 2 nie tylko na panelu urządzenia, ale także bezpośrednio z poziomu programu Studio One lub korzystając z aplikacji Universal Control, ustawisz więc odpowiedni poziom gainu, włączysz zasilanie fantomowe i dostosujesz ustawienia poszczególnych kanałów bez potrzeby odrywania wzroku od sesji. Proste ustawianie odpowiedniego poziomu gainu w każdym punkcie łańcucha nagraniowego.
  • Czułe i jasno świecące wskaźniki LED umożliwiają kontrolowanie poziomu sygnału wejściowego i wyjściowego, a podświetlany i wciskany enkoder zapewnia szybką i intuicyjną regulację ustawień kanałów i sygnału wyjściowego.
  • Dzięki szesnastu wejściom cyfrowym w formacie ADAT (do 48 kHz) oraz wejściom/wyjściom stereo S/PDIF podłączysz swój cyfrowy sprzęt szybko i w łatwy sposób.
  • 2 zbalansowane główne wyjścia TRS 1/4”, 2 zbalansowane wyjścia liniowe TRS 1/4” oraz 1 wyjście słuchawkowe o wysokiej mocy, pozwalają na elastyczność w zakresie monitoringu, a wbudowany przełącznik odsłuchów pozwala na sprawdzanie miksu na kilku zestawach monitorów studyjnych.
  • Mikser DSP oraz Funkcja Loopback pozawalają na łatwe i szybkie tworzenie miksów na potrzeby monitoringu i streamingu.
PECYFIKACJA
Wejścia i wyjścia
  • Wejścia mikrofonowe: 2
  • Wejścia Gitarowe: 2
  • Wejścia Liniowe: 2
  • Wejście S/PDIF: 1
  • Wejście optyczne: 2
  • Wejście MIDI: 1
  • Wyjścia monitorów (sprzężenie galwaniczne): 2
  • Wyjścia liniowe (sprzężenie galwaniczne): 2
  • Wyjścia re-amp: 2
  • Wyjście S/PDIF: 1
  • Wyjście optyczne: 2
  • Wyjście MIDI: 1
  • Wyjścia Słuchawkowe: 1
  • Porty USB-C: 1
Konwersja AD / DA
  • Częstotliwość próbkowania: 44,1, 48, 88,2, 96, 176,4, 192
  • Rozdzielczość bitowa: 32
Analogowe I/O
  • Wejścia
  • Mikrofon (Kanały 1 – 2)
    – Rodzaj gniazda: 2 x gniazdo typu Combo, XLR / TRS
    – Maksymalny sygnał wejściowy: +18 dBu (zbalansowane, minimalne wzmocnienie)
    – Zakres wzmocnienia: od 0 dB do +75 dB
    – Charakterystyka częstotliwościowa: Od 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,1 dB (unity gain, poziom referencyjny 1 kHz)
    – Zakres dynamiki: 116 dB (A-ważone, minimalne wzmocnienie)
    – THD + N: 0.002% (1 kHz, minimalne wzmocnienie)
    – EIN: -130 dBu (maksymalne wzmocnienie, 150 Ω,
    – BW 22 kHz, A-ważone)
    – Impedancja wejściowa: 1600 Ω
  • Wejście liniowe (Kanały 1 – 2)
    – Rodzaj gniazda: 2 x gniazdo typu Combo, XLR / TRS
    – Maksymalny sygnał wejściowy: +18 dBu (zbalansowane, minimalne wzmocnienie)
    – Charakterystyka częstotliwościowa: Od 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,1 dB (unity gain, poziom referencyjny 1 kHz)
    – Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważone, minimalne wzmocnienie)
    – THD + N: 0.001% (1 kHz, minimalne wzmocnienie)
    – Impedancja wejściowa: 10 kΩ
    – Digital Trim: Od -10 do +10 dB
  • Wejścia instrumentalne (Kanał 1 – 2)
    – Rodzaj gniazda: 2 x żeńskie 1/4”
    – Zakres wzmocnienia: od -7 dB do +68 dB
    – Maksymalny sygnał wejściowy: +21 dBu (niezbalansowane, minimalne wzmocnienie)
    – Charakterystyka częstotliwościowa: Od 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,1 dB (unity gain, poziom referencyjny 1 kHz)
    – Zakres dynamiki: 111 dB (A-ważone, minimalne wzmocnienie)
    – THD + N: 0.003% (1 kHz, minimalne wzmocnienie)
    – Impedancja wejściowa: 1 MΩ
  • Wyjścia główne (Kanały 1 – 2)
    – Rodzaj gniazda: 2 x 1/4” TRS żeńskie
    – Maksymalny sygnał wyjściowy: +18 dBu (zbalansowane)
    – Charakterystyka częstotliwościowa: Od 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,2 dB (unity gain, poziom referencyjny 1 kHz)
    – Zakres dynamiki: 123 dB (A-ważone)
    – THD + N: 0.001% (1 kHz, +4 dBu)
    – Impedancja wyjściowa: 51 Ω
    – Trim Range: -Inf dB do 0 dB
  • Wyjścia liniowe (Kanały 3 – 4)
    – Rodzaj gniazda: 2 x 1/4” TRS żeńskie
    – Maksymalny sygnał wyjściowy: +18 dBu (zbalansowane)
    – Charakterystyka częstotliwościowa: Od 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,2 dB (unity gain, poziom referencyjny 1 kHz)
    – Zakres dynamiki: 123 dB (A-ważone)
    – THD + N: 0.001% (1 kHz, +4 dBu)
    – Impedancja wyjściowa: 51 Ω
    – Trim Range: -Inf dB do 0 dB
  • Wyjścia re-amp (Kanały 5 – 6)
    – Rodzaj gniazda: 2 x 1/4” TRS żeńskie
    – Maksymalny sygnał wyjściowy: +4 dBu (zbalansowane)
    – Charakterystyka częstotliwościowa: Od 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,3 dB (unity gain, poziom referencyjny 1 kHz)
    – Zakres dynamiki: 117 dB (A-ważone)
    – THD + N: 0.001% (1 kHz, +4 dBu)
    – Impedancja wyjściowa: 100 Ω
    – Trim Range: -Inf dB do 0 dB
  • Wyjście słuchawkowe
    – Rodzaj gniazda: 1 x 1/4” stereo TRS żeńskie
    – Maksymalny sygnał wyjściowy: 11 dBu (50 Ω)
    – Charakterystyka częstotliwościowa: Od 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,3 dB (unity gain, poziom referencyjny 1 kHz)
    – Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważone)THD + N: 0.001% (1 kHz)
    – Impedancja wyjściowa: 33 Ω
    – Trim Range: -Inf dB do 0 dB
Cyfrowe I/O
  • Wejście/wyjście S/PDIF
    – Rodzaj gniazda: 2 x Phono RCA (1 in, 1 out)
    – Częstotliwość próbkowania (kHz): 44,1, 48, 88,2, 96
  • Wejście/wyjście ADAT
    – Rodzaj gniazda: optyczne TOSLINK (2 in, 2 out)
    – Format: ADAT Digital Lightpipe z S/MUX II
    • 16 kanałów przy 44.1/48 kHz
    • 8 kanałów przy 88.2/96 kHz
  • Wejście/wyjście MIDI
    – Rodzaj gniazda: 2 x 5-pin DIN
  • Źródła zegara
    – Źródła: Wewnętrzne, ADAT, S/PDIF
Zasilanie
  • Rodzaj gniazda: Gniazdo DC
  • Konfiguracja: Internal, Universal
  • Zasilanie: 12 V DC, 2 A
Wymiary i waga urządzenia
  • Długość: 8,5’’ (215 mm)
  • Szerokość: 7,5’’ (215 mm)
  • Wysokość: 1,9’’ (28 mm)
  • Waga: 2,9 lb (1,32 kg)