Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
HYDRASYNTH EXPLORER to syntezator stanowiący połączenie największej mocy i łatwości przenoszenia, oferujący potężny silnik brzmieniowy Hydrasynth wraz z zasilaniem bateryjnym i nową polifoniczną klawiaturą średniej wielkości z aftertouch ASM PolyTouch®. Najwięcej uwagi poświęcono interfejsowi użytkownika, dzięki czemu tworzenie brzmień jest dziecinnie proste. Syntezator ten stanowi najlepsze rozwiązanie dla przenośnych konfiguracji, w przypadku których wymagane są mniejsze rozmiary.
Przy wykorzystaniu zaawansowanego silnika syntezy wavetable, 3 oscylatorów, dwóch Mutatorów i 2 filtrów, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle, możliwości generowania brzmień są niezrównane.
Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, HYDRASYNTH EXPLORER posiada 37-klawiszową, średniej wielkości klawiaturę Polytouch™, która oferuje polifoniczny aftertouch dla każdego dźwięku, dzięki czemu zapewnia ci ten szczególny rodzaj ekspresyjnego sterowania, który można znaleźć tylko w niektórych syntezatorach vintage.
HYDRASYNTH EXPLORER wyposażony jest w półważoną klawiaturę ASM Polytouch® z 37 klawiszami o średniej wielkości, z możliwością włączenia dynamiki i aftertouch, w tym również w pełni polifonicznego aftertouch.
W ostatnich latach firmy starają się znaleźć różne sposoby, aby dać klawiszowcom więcej możliwości lepszego wyrażania siebie. Problem w tym, że prawie nigdy tym nowym rozwiązaniem nie jest klawiatura, więc trzeba się nauczyć nowych technik, żeby grać na nowych instrumentach.
Klawiatura Polytouch™ posiada wysokiej jakości klawisze o średniej wielkości, dzięki czemu możesz od razu zacząć grać.
HYDRASYNTH EXPLORER może być zasilany za pomocą dołączonego zasilacza lub za pomocą 8 baterii AA (niedołączonych do zestawu).
Przewidywany czas pracy na baterii wynosi około 3-4 godzin w zależności od typu, marki i modelu.
Możliwości generowania brzmienia są sercem każdego syntezatora.
Trzy oscylatory dają wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych.
Wavemorphing to funkcja, którą zazwyczaj można znaleźć w syntezatorach z fabrycznie ustawionymi tablicami wavetable. Tworzenie własnych tablic jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable, oscylatory 1 i 2 w syntezatorze HYDRASYNTH posiadają tryb WAVELIST.
Ten tryb pozwala ci wybrać 8 przebiegów z banku 219 fal, ułożyć je w takiej kolejności, w jakiej chcesz, a następnie przechodzić z jednego do drugiego.
Sygnał z Oscylatorów 1 i 2 kierowany jest do MUTATORÓW. Mutatory pozwalają na modulowanie i kształtowanie dźwięku na nowe (i stare) sposoby.
Każdy MUTANT pozwala na wybór jednego z następujących procesów:
Mutant w trybie FM i Sync może również generować własne przebiegi, dzięki czemu nie musisz używać innego oscylatora… Oczywiście routing jest elastyczny, więc jeśli chcesz, możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modulacji.
Sygnał oscylatorów podawany jest do miksera razem z generatorem szumu i modulatorem pierścieniowym.
Mikser umożliwia miksowanie poziomów oraz ustawienie panoramy sygnału wejściowego.
Istnieje możliwość regulacji poziomu wysyłki sygnału z każdego źródła do filtrów 1 i 2.
Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia najwyższą wszechstronność.
Jeśli oscylatory i generatory tonów są sercem syntezatora, to filtry są jego duszą.
Pierwszy filtr posiada 16 różnych modeli do wyboru, dzięki czemu zapewnia ci wiele możliwości dostosowania brzmienia do twoich potrzeb.
Drugi filtr, 12 dB na oktawę, ma płynne przemiatanie w zakresie albo dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy albo dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy, podobnie jak w klasycznym filtrze SEM.
Pięć generatorów wolnych przebiegów (LFO)… TAK, 5.
Podobnie jak silnik brzmieniowy syntezatora HYDRASYNTH, również LFO nie są zwyczajne.
LFO posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie patternów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania własnego brzmienia.
Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru.
Wszystkie LFO posiadają delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, ustawianie fazy początkowej, tryb one-shot (dzięki czemu mogą działać jak obwiednie) oraz synchronizację BPM.
Pięć obwiedni DAHDSR… TAK 5.
Zaawansowany silnik brzmieniowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Obwiednie posiadają 6 faz: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release.
Czas dla poszczególnych faz obwiedni może być ustawiany w sekundach lub w podziałach rytmicznych, dając obwiednie, które są zsynchronizowane z utworem.
Obwiednie można również zapętlić, aby tworzyły LFO, których kształt może być sterowany napięciowo w matrycy modulacji.
Obwiednie mogą być dodatkowo wyzwalane z wielu źródeł (po aktualizacji 1.5).
Możliwości modulacji w Hydrasynth są nieograniczone.
Dzięki 32 definiowanym przez użytkownika trasom modulacji będziesz miał wiele sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 celów modulacji.
Prawie wszystko w silniku syntezatora może być celem modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator.
Punkty matrycy modulacji mogą również stać się celami modulacji.
Źródła i cele modulacji obejmują również złącza CV Mod In i Out oraz komunikaty MIDI CC.
Arpeggiator pozwala na tworzenie standardowego arpeggia nutowego, ale posiada również możliwość tworzenia arpeggia frazowego. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE pozwalają na wygenerowanie innych układów rytmicznych o pewnej dozie losowości, co pozwoli na wprowadzenie trochę życia i spontaniczności do twojego wykonania.
Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie, że używasz LFO, obwiedni, polifonicznego aftertouch lub kontrolera wstęgowego do modyfikowania arpeggiów w czasie rzeczywistym.
Syntezator wyposażony jest w standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale HYDRASYNTH EXPLORER sięga jeszcze głębiej i pozwala na użycie interfejsów CV/GATE do integracji syntezatora ze światem modularnym.
Obsługuje standardowe napięcia dla modularów Eurorack, standard Buchla 1,2V na oktawę, jak również niektóre z japońskich urządzeń V>Hz.
Manipulatory znajdujące się w sekcji Main System służą do poruszania się po patchach, konfiguracji ustawień systemu i wyświetlania parametrów takich elementów jak obwiednie, kształty fal i filtry na ekranie OLED.
Przyciski Init i Random pozwalają na odpowiednio: zainicjalizowanie lub zapewnienie losowości patcha lub konkretnych modułów poprzez ich wciśnięcie i przytrzymanie wraz z przyciskiem wyboru modułu.
Naciśnięcie przycisku HOME powoduje powrót do nawigacji po patchach w prosty i łatwy sposób.
Sekcja Master Control jest miejscem, w którym odbywa się cała edycja parametrów, nadawanie nazw patchom i obsługa Makr.
Dzięki zastosowaniu ekranów OLED, enkoderów o wysokiej rozdzielczości z pierścieniami LED oraz 8 przycisków sekcja ta została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić ci dobrą informację zwrotną na temat tego, co się dzieje.
Parametry VOICE zapewniają dostęp do ustawień trybów gry, mikrostrojenia, analogowego feelingu, panoramy głosów i wielu innych funkcji.
Makra zostały stworzone po to, aby umożliwić użytkownikowi zaawansowaną kontrolę nad silnikiem brzmieniowym podczas występów na żywo.
8 przypisywalnych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 celów. Całkowite przekształcenie dźwięku może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu pokrętła.
Hydrasynth Explorer wyposażony jest w 5 banków po 128 patchy.
Znalezienie interesującego cię patcha i przeszukiwanie biblioteki jest łatwe dzięki przeglądarce (BROWSER). Z kolei aplikacja Patch Manager na komputery PC/Mac pozwala również na łatwe przenoszenie patchy w celu uporządkowania ich w dowolnej kolejności, jak również załadowanie nowej biblioteki brzmień w przyszłości.
Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty pre- i post- dają ci kilka unikalnych sposobów na obróbkę dźwięku.
Delaye i pogłosy wzorowane są na najpopularniejszych efektach na rynku.
Efekty są doskonałym sposobem na uzupełnienie twojego brzmienia bezpośrednio w instrumencie.