Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
HYDRASYNTH Keyboard jest wręcz wymarzony zarówno dla projektantów dźwięku, jak i koncertujących muzyków. Silnik brzmieniowy został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wszechstronności. Jednocześnie interfejs użytkownika umożliwia szybką edycję patchy przy minimum przewijania stron menu i z wykorzystaniem wielu skrótów usprawniających obsługę.
Zaawansowany silnik syntezy wavetable, 3 oscylatory, dwa Mutatory i 2 filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle, sprawiają, że możliwości generowania brzmień są bezkonkurencyjne.
Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, klawiatura HYDRASYNTH DELUXE posiada 73-klawiszową klawiaturę Polytouch™, która oferuje polifoniczny aftertouch dla każdego dźwięku, i zapewnia ci ten szczególny rodzaj ekspresyjnego sterowania, który można znaleźć tylko w niektórych syntezatorach vintage.
Dodaj do tego 4-oktawowy kontroler wstęgowy oraz ergonomiczne koła pitch-bend i modulacji, a otrzymasz ekspresję i kontrolę, której aż do dzisiaj nie było w żadnym innym syntezatorze sprzętowym na rynku.
Nowa półważona klawiatura ASM Polytouch® ma nie tylko standardową dynamikę i aftertouch jak inne klawiatury, lecz także obsługuje w pełni polifoniczny aftertouch.
W ostatnich latach firmy starają się znaleźć różne sposoby, aby dać klawiszowcom więcej możliwości lepszego wyrażania siebie. Problem w tym, że prawie nigdy tym nowym rozwiązaniem nie jest klawiatura, więc trzeba nauczyć się nowych technik, żeby grać na nowych instrumentach.
Klawiatura Polytouch™ posiada wysokiej jakości klawisze w standardowym rozmiarze, dzięki czemu możesz od razu zacząć grać.
Możliwości generowania brzmienia są sercem każdego syntezatora.
Trzy oscylatory dają wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych.
Wavemorphing to funkcja, którą zazwyczaj można znaleźć w syntezatorach z fabrycznie ustawionymi tablicami wavetable. Tworzenie własnych tablic jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable, oscylatory 1 i 2 w syntezatorze HYDRASYNTH posiadają tryb WAVELIST.
Ten tryb pozwala ci wybrać 8 przebiegów z banku 219 fal, ułożyć je w wybranej kolejności, a następnie przechodzić z jednego do drugiego.
Sygnał oscylatorów 1 i 2 kierowany jest do MUTATORÓW. Mutatory pozwalają na modulowanie i kształtowanie dźwięku na nowe (i stare) sposoby.
Każdy MUTANT pozwala na wybór jednego z następujących procesów:
Mutant w trybie FM i Sync może również generować własne przebiegi, dzięki czemu nie musisz używać innego oscylatora…. Oczywiście routing jest elastyczny, więc jeśli chcesz, możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modulacji.
Sygnał 3 oscylatorów jest podawany do miksera razem z generatorem szumu i modulatorem pierścieniowym.
Mikser umożliwia miksowanie poziomów oraz ustawienie panoramy sygnału wejściowego.
Istnieje możliwość ustawienia poziomu wysyłki sygnałów z każdego źródła do filtrów 1 i 2.
Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia najwyższą wszechstronność.
Jeśli oscylatory i generatory tonów są sercem syntezatora, to filtry są jego duszą.
Hydrasynth posiada dwa filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle.
Pierwszy filtr zawiera 16 różnych modeli, co daje ci wiele możliwości dostosowania brzmienia do twoich potrzeb.
Drugi filtr, 12 dB na oktawę, ma płynne przemiatanie w zakresie albo dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy albo dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy, podobnie jak w klasycznym filtrze SEM.
Pięć generatorów wolnych przebiegów – LFO… TAK, 5.
Podobnie jak silnik brzmieniowy, również LFO nie są tutaj zwyczajne.
LFO w Hydrasynth posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie patternów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania własnego brzmienia. Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru.
Wszystkie LFO posiadają opcje delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, ustawienia fazy początkowej, tryb one-shot (dzięki czemu mogą działać jak obwiednie) oraz synchronizację BPM.
Pięć obwiedni DAHDSR… TAK 5.
Zaawansowany silnik brzmieniowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Obwiednie posiadają 6 faz: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release.
Czas dla poszczególnych faz obwiedni może być ustawiany w sekundach lub w podziałach rytmicznych, dzięki czemu obwiednie są zsynchronizowane z utworem.
Obwiednie można również zapętlić, aby tworzyły LFO, a ich kształt może być sterowany napięciowo w matrycy modulacji.
Obwiednie mogą być dodatkowo wyzwalane z wielu źródeł (po aktualizacji 1.5).
Możliwości w zakresie modulacji Hydrasynth są nieograniczone.
Dzięki 32 definiowanym przez użytkownika trasom modulacji będziesz miał wiele sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 celów modulacji.
Prawie wszystko w silniku syntezatora może być celem modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator.
Punkty matrycy modulacji mogą również stać się celami modulacji.
Źródła i cele modulacji obejmują złącza CV Mod In i Out oraz komunikaty MIDI CC.
Arpeggiator pozwala na tworzenie standardowego arpeggia nutowego, ale posiada również możliwość tworzenia arpeggia frazowego. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE pozwalają na wygenerowanie innych układów rytmicznych o pewnej dozie losowości, co umożliwia wprowadzenie trochę życia i spontaniczności do twojego wykonania.
Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie, że używasz LFO, obwiedni, polifonicznego aftertouch lub kontrolera wstęgowego do modyfikowania arpeggiów w czasie rzeczywistym.
HYDRASYNTH wyposażony jest w standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale HYDRASYNTH sięga jeszcze głębiej i pozwala na użycie interfejsów CV/GATE do integracji syntezatora ze światem modularnym.
Obsługuje on standardowe napięcia dla modularów Eurorack, standard Buchla 1,2V na oktawę, jak również niektóre z japońskich urządzeń V>Hz. Wejścia i wyjścia MOD pozwalają na modulację od DC do pełnego zakresu audio, rozszerzając możliwości modulacji.
Manipulatory znajdujące się w sekcji Main System służą do poruszania się po patchach zarówno w trybie SINGLE jak i MULTI, konfiguracji ustawień systemu i wyświetlania parametrów takich elementów jak obwiednie, kształty fal i filtry na ekranie OLED.
Przyciski Init i Random pozwalają na odpowiednio: zainicjalizowanie lub zapewnienie losowości patcha lub konkretnych modułów poprzez ich wciśnięcie i przytrzymanie wraz z przyciskiem wyboru modułu.
Naciśnięcie przycisku HOME powoduje powrót do nawigacji po patchach w prosty i łatwy sposób.
Sekcja Master Control jest miejscem, w którym odbywa się cała edycja parametrów, nadawanie nazw patchom i obsługa Makr.
Sekcja ta zawiera ekrany OLED, enkodery o wysokiej rozdzielczości z pierścieniami LED oraz 8 przycisków, została więc zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić ci dobre informacje zwrotne na temat tego, co się dzieje.
Parametry VOICE dają ci dostęp do ustawień trybów gry, mikrostrojenia, analogowego feelingu, panoramy głosów i wielu innych funkcji.
Makra zostały stworzone po to, aby umożliwić użytkownikowi zaawansowaną kontrolę nad silnikiem brzmieniowym podczas występów na żywo.
8 przypisywalnych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 celów. Całkowite przekształcenie dźwięku może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu pokrętła.
Hydrasynth wyposażony jest w 5 banków po 128 patchy. Do stworzenia 256 fabrycznych patchy zatrudniono jednych z najlepszych twórców brzmień.
Znalezienie interesującego cię patcha i przeszukiwanie biblioteki ułatwia przeglądarka (BROWSER). Nasza wtyczka Patch Manager na komputery PC/Mac pozwala również na łatwe przenoszenie patchy w celu uporządkowania ich w dowolnej kolejności, jak również załadowanie nowej biblioteki brzmień w przyszłości.
Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty pre- i post- dają ci kilka unikalnych sposobów na obróbkę dźwięku.
Delaye i pogłosy wzorowane są na najpopularniejszych efektach na rynku.
Efekty są doskonałym sposobem na uzupełnienie twojego brzmienia bezpośrednio w instrumencie.