Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
KM 185 to najnowocześniejszy mikrofon pojemnościowy z małą membraną i wąską, niezależną od częstotliwości hiperkardioidalną charakterystyką kierunkową. Jego bardzo naturalny, przejrzysty dźwięk z niskim szumem własnym i wysoką zdolnością SPL sprawiły, że KM 185 stał się światowym standardem scenicznym i studyjnym dla wielu zastosowań, od klasycznego fortepianu po ciężką metalową perkusję.
Podczas gdy wiele mikrofonów, w dzisiejszych czasach, jest zaprojektowanych tak, aby dodać jakiś własny ślad dźwiękowy, istnieje wiele zastosowań, które wymagają wiernego odtworzenia oryginalnego wydarzenia akustycznego, bez dodawania lub usuwania czegokolwiek. Właśnie tam pojawia się Neumann Series 180.
Neumann Series 180 składa się z trzech elementów o różnych wzorach przetworników: KM 183 (dookólny), KM 184 (kardioidalny) i KM 185 (hiperkardioidalny), pokrywając w ten sposób większość zastosowań scenicznych i studyjnych. Ponieważ mikrofony z serii 180 nie są modułowe, są one bardziej opłacalne niż modułowe mikrofony z serii KM A i KM D (które oferują szeroką gamę wymiennych głowic kapsuł dla analogowych i cyfrowych stopni wyjściowych).
Pomimo atrakcyjnej ceny, KM 185 oferuje najnowocześniejszą inżynierię Neumanna. Jego hiperkardioidalny wzór jest niezależny od częstotliwości; odrzucanie dźwięku z tyłu (120°) jest doskonałe, nawet przy niskich częstotliwościach. W praktycznym zastosowaniu nie ma zabarwienia dźwięku w szerokim kącie odbioru, co ma kluczowe znaczenie w konfiguracjach z wieloma mikrofonami i dla precyzyjnego obrazowania stereo / surround. Pasmo przenoszenia KM 185 jest bardzo gładkie i liniowe, z lekkim podbiciem wysokich tonów w okolicach 10 kHz, co dodaje brzmieniu blasku. Innowacyjny beztransformatorowy wzmacniacz głowicy oferuje szeroki zakres dynamiki wynoszący 127 dB i został starannie zaprojektowany, aby zachować integralność dźwiękową kapsuły. KM 185 charakteryzuje się bardzo niskim szumem własnym wynoszącym zaledwie 15 dB-A i może obsługiwać wysokie poziomy ciśnienia akustycznego do 142 dB bez zniekształceń. Ze względu na stopień wyjściowy o niskiej impedancji, KM 185 może obsługiwać długie przewody o długości do 300 metrów (1000 stóp) bez strat transmisji.
KM 185 to uniwersalny mikrofon do zastosowań studyjnych i scenicznych. Jego transparentne brzmienie sprawia, że KM 185 jest doskonałym mikrofonem do instrumentów akustycznych, takich jak fortepian, gitara akustyczna, kontrabas, skrzypce, wiolonczela, instrumenty dęte, perkusja i instrumenty perkusyjne. Wysokie odrzucenie przy 120° bez podbarwień poza osią sprawia, że KM 185 jest idealnym rozwiązaniem problemów w wymagających aplikacjach, takich jak nagrywanie werbla przy jednoczesnym tłumieniu wycieków z hi-hatu. Chociaż KM 185 nie jest specjalnie zoptymalizowany pod kątem ludzkiego głosu, jest często używany do nagrywania klasycznych wokali i wszędzie tam, gdzie autentyczność dźwięku jest najważniejsza. Ze względu na niewielkie rozmiary, KM 185 jest wizualnie dyskretny i dobrze nadaje się do zastosowań telewizyjnych i radiowych.
Akustyczna zasada działania | Przetwornik gradientu ciśnienia |
Wzorzec kierunkowy | Hiperkardioidalny |
Zakres częstotliwości | 20 Hz - 20 kHz |
Czułość przy 1 kHz do 1 kohm | 10 mV/Pa ± 1 dB |
Impedancja znamionowa | 50 omów |
Impedancja znamionowa obciążenia | 1 kohm |
Równoważny poziom szumów, CCIR | 24 dB |
Równoważny poziom szumów, ważony A | 15 dB-A |
Maksymalny SPL dla THD 0,5% | 142 dB |
Stosunek sygnału do szumu, CCIR (dla 94 dB SPL) | 70 dB |
Stosunek sygnału do szumu, ważony A (dla 94 dB SPL) | 79 dB |
Maksymalne napięcie wyjściowe | 10 dBu |
Napięcie zasilania (P48, IEC 61938) | 48 V ± 4 V |
Pobór prądu (P48, IEC 61938) | 3,2 mA |
Złącze dopasowujące | XLR 3 F |
Masa | ok. 80 g |
Średnica | 22 mm |
Długość | 107 mm |