Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.
Produkt posiada gwarancję producenta, realizowaną na terenie Polski
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
Jeśli mielibyśmy wskazać tylko jeden element analogowego outboardu, który jest synonimem firmy SSL, z pewnością będzie to Bus Compressor SSL. Począwszy od pierwszej komercyjnie wydanej konsolety SSL 4000B w 1976 roku i przez wiele generacji kolejnych konsolet SSL, Bus kompresor zawsze był podstawą sekcji centralnej konsolety. Dla wielu najlepszych inżynierów i producentów na świecie kompresor Bus Compressor wciąż jest najbardziej niezawodnym narzędziem, dzięki któremu miksy brzmią lepiej i pełniej, z większą siłą i energią a legendarny efekt "kleju" dodaje niesamowitego punch'u, charakterystycznego dla urządzeń SSL.
Naszą misją było stworzenie najlepszego i najbardziej wszechstronnego wcielenia kompresora Bus Compressora, jakie kiedykolwiek powstało. Podstawą konstrukcji pozostaje wierność oryginałowi i na jego podstawie stworzyliśmy nowy układ, dodając kilka unikalnych opcji zmiany barwy i zaawansowanych narzędzi przetwarzania. Jeśli potrzebujesz, aby był czysty i wyrazisty, jak w przypadku wersji SuperAnalogueTM serii 9000, jest to możliwe. Jeśli chcesz, aby był ziarnisty i saturowany, jak wczesny model 4000E, również to potrafi. A jeśli potrzebujesz przesadnej, nasyconej, równoległej kompresji dla perkusji, THE BUS+ jest w stanie to również zrobić.
W układzie THE BUS+ zastosowano wysokiej klasy komponenty, w tym 2181 THAT VCA dla uzyskania doskonałej analogowej wydajności, cztery tryby pracy i 3 różne opcje barwy kompresji, które można łączyć, aby idealnie dopasować do gatunku muzycznego, nad którym pracujesz. THE BUS+ posiada również zaawansowane opcje routingu i zaawansowane narzędzia do przetwarzania: Dynamic Equaliser (D-EQ), Transient Expander i wiele więcej...
NNOWACJE KOMPRESORA SSL:
Projektując nowy zestaw funkcji, staraliśmy się wprowadzić ulepszenia, które poprawiłyby łatwość przywoływania ustawień i wydajność techniczną.Wszystkie potencjometry w magistrali THE BUS+ są skokowe i odczytywane przez mikrokontroler, który przekłada położenie potencjometrów na wymaganą konfigurację obwodu lub parametr. To innowacyjne podejście nie tylko znacznie ułatwia przywołanie ustawień, ale także oznacza, że THE BUS+ nie podlega tolerancjom potencjometrów - jest to idealne rozwiązanie dla zastosowań wymagających precyzyjnego przetwarzania, takich jak mastering.
Dynamiczny korektor analogowy: D-EQ Urządzenie THE BUS+ wyposażono w wiele zaawansowanych narzędzi przetwarzania dźwięku, w tym nowy dynamiczny korektor analogowy (D-EQ).D-EQ to potężny 2-pasmowy korektor dynamiczny, który może być umieszczony przed lub po kompresorze. Wielu inżynierów jest posiada wtyczki Dynamic EQ w DAW, ale analogowe korektory dynamiczne są rzadkością.Dynamic EQ to bardziej "inteligentna" forma korektora, która zmienia wzmocnienie pasma korektora proporcjonalnie w odpowiedzi na poziom sygnału powyżej ustalonego progu tłumienia. Pozwala to na modyfikację kontrastu między cichszym (poniżej progu tłumienia) a najgłośniejszym sygnałem (powyżej progu tłumienia).
Przykładowe ustawienia THE BUS+ sposób, w jaki inżynierowie i producenci wykorzystują Bus Compressor, jest bardzo różny. Niektórzy "ustawiają i zapominają" i konstruują miks w kompresorze Bus, inni dostrajają parametry do konkretnej produkcji, często stosując ją jako ostateczny szlif miksu. Spotkaliśmy się z kilkoma najlepszymi producentami i inżynierami na świecie, aby poznać ich opinie na temat THE BUS+ i zobaczyć, w jaki sposób jego legendarny klej i uderzenie, w połączeniu z nowymi zaawansowanymi narzędziami do przetwarzania dźwięku, wznosi ich mixy na wyższy poziom.
Zaawansowane narzędzia do przetwarzania dźwięku. Podczas gdy podstawowa konstrukcja THE BUS+ pozostaje wierna oryginałowi, dodano szereg zaawansowanych narzędzi przetwarzania dźwięku, aby stworzyć najbardziej wszechstronny kompresor magistralowy w historii. Oprócz D-EQ i Transient Expander, THE BUS+ posiada trzy unikalne kolory kompresji: LOW THD, F/B i 4K MODE. Każdy "kolor" oferuje inną charakterystykę i może być łączony w celu uzyskania bardzo unikalnych stylów kompresji.
Tryb LOW THD wprowadza specjalną modyfikację obwodu w układzie Side Chain, co pomaga ograniczyć ilość zniekształceń niskich częstotliwości, jakie może wytworzyć kompresja, zwłaszcza przy szybkich czasach Release. W subiektywnym odczuciu tryb LOW THD "oczyszcza" dół pasma, umożliwiając uzyskanie "czystszej" redukcji wzmocnienia. F/B (FEED-BACK) MODE pobiera sygnał zasilający Side Chai z pozycji sprzężenia zwrotnego (tj. za głównym VCA redukującym wzmocnienie w torze audio). Powoduje to bardziej "zrelaksowany" styl kompresji, w przeciwieństwie do tradycyjnego kompresora Bus Compressor. Tryb 4K MODE zmienia działanie VCA ze zbalansowanego na niezbalansowane (podobnie jak w przypadku kompresora magistrali w konsoletach serii 4000). Wprowadza on również zmienną ilość zniekształceń harmonicznych za pośrednictwem VCA. Połączenie tych dwóch czynników umożliwia uzyskanie bardziej "kolorowego" brzmienia. Funkcja THE BUS+ umożliwia regulację poziomu zniekształceń, jakie oferuje tryb 4K MODE. Zobaczysz, że istnieje pewien "sweet spot" (w zależności od poziomu miksu), w którym Twój materiał stanie się bardziej spójny, właśnie dzięki dodatkowej saturacji.
D-EQ Z dumą przedstawiamy pierwszy w historii SSL Dynamic EQ (D-EQ) jako część THE BUS+. Side Chain jest specjalnie dostosowaną wersją SC kompresora Bus Compressor z dodatkowymi układami, takimi jak limiter redukcji wzmocnienia dla parametru Range. Uważamy, że D-EQ jest tak samo muzykalny i potężny jak sam kompresor Bus Compressor. D-EQ może z łatwością wzmocnić górne i dolne pasmo miksu, co czyni go niezwykle potężnym towarzyszem kompresora Bus Compressor. D-EQ to 2-pasmowy, równoległy korektor dynamiczny. Każde pasmo ma 16 punktów częstotliwości do wyboru, co zapewnia pełną kontrolę nad tym, na którą część spektrum częstotliwości chcemy wpływać. Pasmo wysokich częstotliwości można również zmienić z filtra półkowego na krzywą dzwonową. Kompresja / ekspander: Każde pasmo posiada 31-pozycyjny regulator skokowy oznaczony symbolami COMP i EXP na krańcach zakresu regulacji. Obracając pokrętło zgodnie z ruchem wskazówek zegara od środkowego położenia "0" (brak efektu), uzyskuje się efekt ekspandera. Przesunięcie pokrętła w lewo powoduje włączenie efektu kompresji.