Kuloodporny, zbudowany jak czołg i gotowy w trasę. BL8 to Twoja tajna broń do różnych zastosowań, takich jak bębny basowe i inne źródła wysokiego SPL.
BL8 jest półkardioidalnym mikrofonem brzegowym, wykorzystującym tę samą kapsułę, co słynny małomembranowy mikrofon pojemnościowy sE8. Jego ręcznie wykonana, prawdziwie kondensatorowa kapsuła wykorzystuje ultracienką, trzymikronową, napylaną złotem membranę w celu uzyskania doskonałej odpowiedzi transjentowej.
BL8 zaprojektowany jest do reprodukcji niskich częstotliwości z oszałamiającą dokładnością. Jest idealny w połączeniu z V Kick, ale może być również używany samodzielnie bez dodatkowego zewnętrznego mikrofonu do bębna. Jest on również kompatybilny z systemem izolacji Kelly Shu Flatz™, co czyni go idealnym do zastosowań w trasie.
BL8 wykorzystuje beztransformatorowy obwód klasy A, aby zapewnić obfity headroom bez zniekształceń, podczas gdy jego niskoszumowa elektronika zapewnia przejrzystość i czystość. Wbudowany filtr dolnozaporowy oraz opcjonalny przełącznik kształtowania EQ sprawiają, że jest to bardzo wszechstronny mikrofon, znakomicie sprawdzający się przy nagrywaniu dźwięków ambientowych, szczegółowym mikrofonowaniu pomieszczeń, a nawet może być używany do nagrywania pianin akustycznych. Dzięki przełączanemu tłumikowi PAD, BL8 utrzymuje źródła o wysokim poziomie głośności przed przeciążeniem wejścia miksera.
Wyposażony w renomowaną 1/2″ kapsułę kardioidalną sE8
Wykorzystując tę samą kapsułę, co słynny małomembranowy kondensator sE8, BL8 posiada ręcznie wykonaną, prawdziwie kondensatorową kapsułę z ultracienką, trzymikronową, napylaną złotem membraną, zapewniającą doskonałą odpowiedź transjentową.
Kuloodporny, zbudowany jak czołg i gotowy w trasę
BL8 jest solidnie zbudowany, posiada w pełni metalową konstrukcję, a odporny na wgniecenia grill jest idealny do zastosowań w trasie i na zatłoczonych scenach. BL8 jest również kompatybilny z systemem izolacji Kelly Shu Flatz™, co pozwala na łatwą integrację z każdą centralą.
Tłumik PAD i filtr górnoprzepustowy
Wbudowany filtr górnoprzepustowy i przełączniki tłumienia czynią z BL8 bardzo wszechstronny mikrofon, znakomicie sprawdzający się przy nagrywaniu atmosfery, mikrofonowaniu pomieszczeń, a nawet może być używany do nagrywania pianin akustycznych, chroniąc źródła o wysokim poziomie głośności przed przeciążeniem wejścia miksera.
Klasyczne i nowoczesne brzmienia nadają się zarówno na żywo jak i w studiu
Idealne studyjne brzmienie bębna basowego często różni się od naszych preferencji w warunkach koncertowych. Podobnie jak wielokrotnie nagradzany mikrofon do stopy, V KICK, BL8 oferuje brzmienia „Classic” i „Modern”. Opcje te zarówno wycinają jak i kształtują niskie tony, aby podkreślić transjenty i uderzenie. W pozycji centralnej, kapsuła zachowuje neutralną odpowiedź, co jest idealne do wielu innych zastosowań.
Niewiarygodny zakres dynamiczny we wszystkich obszarach
BL8 wykorzystuje beztransformatorowy układ klasy A, aby zapewnić obfity headroom bez zniekształceń. Jego ultraniskoszumowa elektronika umożliwia wymagające zastosowania, takie jak mikrofon do fortepianu lub pomieszczenia, a także zaprojektowana jest do reprodukcji niskich częstotliwości z oszałamiającą dokładnością. BL8 jest idealny w połączeniu z V Kick, ale może być również używany samodzielnie, bez dodatkowego zewnętrznego mikrofonu kick-drum.
Pozłacane złącze XLR
Zbudowany, aby trwać, BL8 posiada pozłacane złącze XLR, aby zapewnić bezstratne, niezawodne połączenie sygnału przez lata wymagającego użytkowania.
Cechy BL8:
Wyposażony w renomowaną 1/2″ prawdziwie kondensatorową kapsułę kardioidalną sE8
- Ultracienka, 3-mikronowa, napylana złotem membrana zapewniająca doskonałą odpowiedź na transjenty
- Technologia prawdziwie kondensatorowa zapewniająca gładką i zrównoważoną charakterystykę częstotliwościową
- Każda kapsuła jest wykonywana ręcznie i indywidualnie dostrajana w fabryce sE.
Kuloodporny, zbudowany jak czołg i gotowy w trasę
- Solidna i trwała, całkowicie metalowa obudowa z wykończeniem premium
- Kompatybilny z systemem izolacyjnym The Kelly Shu Flatz™
- Wysokiej jakości wykończenie zapewnia wspaniały wygląd przez wiele lat
Przełączalne EQ, tłumik PAD i filtr górnoprzepustowy
- Umożliwia bliskie mikrofonowanie bębnów i innych źródeł o wysokim SPL
- Trzy opcje EQ pozwalają na szeroki zakres zastosowań
- Klasyczne i nowoczesne brzmienia zapewniają możliwość pracy na żywo i w studiu
- Masywny low-end eliminuje potrzebę stosowania „zewnętrznego” mikrofonu do stopy
Pozłacane złącze XLR
- Zapewnia bezstratne i niezawodne połączenie sygnału