- Jednolita charakterystyka kierunkowości o kształcie połowy kardioidy, która zapewnia maksymalny poziom czułości przed pojawieniem się sprzężeń zwrotnych, a także dużą odporność na dźwięki docierające spoza osi mikrofonu.
- Precyzyjnie wykonana niskoprofilowa konstrukcja posiadająca zintegrowany przedwzmacniacz oraz złącze XLR w celu zapewnienia szybkiego skonfigurowania mikrofonu i zminimalizowania niezbędnych połączeń na scenie
- Charakterystyka częstotliwościowa specjalnie ukształtowana pod kątem bębna basowego oraz aplikacji z dużą obecnością niskich tonów. Szeroki zakres dynamiki pozwala na użycie mikrofonu przy wysokich ciśnieniach akustycznych
- Dwupozycyjny przełącznik konturu w celu uzyskania maksymalnego poziomu ataku i klarowności brzmienia w zależności od danej aplikacji – w większości przypadków wybierz ustawienie płaskiej charakterystyki w celu otrzymania naturalnego brzmienia lub ustawienie “low-mid scoop” w celu uzyskania mocnego dołu z solidnym uderzeniem i wyraźnym atakiem podkreślonym sporą dawką górnego pasma.
- Nie wymaga zewnętrznych elementów montażowych
DO CZEGO NAJLEPIEJ UŻYĆ MIKROFONU BETA 91A?
Głównym przeznaczeniem Beta 91A jest bęben basowy. Mikrofon ten może być też użyty w przypadku innych aplikacji, gdzie obecna jest duża ilość niskich tonów włączając w to nagłaśnianie fortepianu.
JAKIE CHARAKTERYSTYKI MA BETA 91A?
Beta 91A jest pojemnościowym mikrofonem powierzchniowym o charakterystyce kierunkowości w kształcie połowy kardioidy. Używając go można spodziewać się naturalnie sporego udziału niskich częstotliwości, gdyż został on specjalnie dostosowany do aplikacji z dużym udziałem niskich tonów. Konstrukcję tę cechuje też znakomity atak oraz duża skuteczność w tym paśmie, co pozwala uzyskać studyjną jakość brzmienia nawet przy ekstremalnie wysokich poziomach ciśnienia akustycznego (SPL).
JAKA JEST RÓŻNICA MIĘDZY BETA 91A A BETA 91?
Beta 91A posiada nową i ulepszoną kapsułę mikrofonową. W porównaniu do Beta 91 cechuje ją bardziej naturalne brzmienie w zakresie wysokich częstotliwości.
CZY SĄ JAKIEŚ INNE MIKROFONY SHURE DLA BĘBNA BASOWEGO?
Beta 52A jest superkardioidalnym mikrofonem, który może być również wykorzystany do nagłośnienia bębna basowego. Używając Beta 52A możemy nawet uzyskać jeszcze bardziej wyraźne niskie pasmo.